2017-03-25

Újabb "egészségügyi" rémálom


Sajnos terjed egy újabb rémség! Kaptam egy ajánlatot, de sokkolt, hogy egy gyógyító ember ennyire ne lássa, mit csinál mit ajánl! Ezért a privát válaszon kívül úgy döntöttem, itt is szóvá teszem a jelenséget. 

Olyan, mint egy óra, és a telefonodra küldi a jeleket. 

27 éve, mióta Reikis vagyok, nem hordok karórát sem. A csuklón 6 meridián fut:




Az elem megzavarja azok működését, ráadásul mivel csak az egyik kézen van, felborítja az energiaáramlás szimmetriáját.

Gyógyítóként képtelenség ilyen kártékony eszközt alkalmazni, ajánlani. Mikor lesz már végre, hogy holisztikusan szemléljük a világot a csőlátás helyett?! 


Arról nem is beszélve, hogy már régóta bebizonyított tény: amire figyelsz, abból kapsz bőven.

Pl. : mellrákszűrés: 
http://eletmodszer.com/hirek/a-mammografok-4-sulyos-kockazata.html

Aki rendszeresen méregeti magát, ellenőrzésekre jár, az beteg is lesz, hiszen erre fókuszál.
Élje mindenki az életét, tegye a dolgát!

Arról nem is beszélve, hogy embereket nem lehet szűk dobozokba tömni. Nincs 2 egyforma ember, mindenkinek más az „alapbeállítása”.
Én legalább 50 éve napi 4-5 órát alszom, és ez nekem elég. Biztos vagyok benne, hogy Neked nem ennyi az alvásigényed.


Több, mint 10 éve dolgozom a Nelsonnal, de soha nem mondom, mit mér a gép, hanem kezelek vele, főleg tudatalatti blokkokat.
Ha a konfliktus régi volt, sokszor 1-2 kezelés elég, és rendben lesz. De ha elmondom, min dolgoztam sokat, hazafelé már erre fog figyelni, és visszavarázsolja a tüneteit.
Arról beszélek, ami a háttérben lehetett, azt igyekszem felderíteni és más nézőpontot adni az illetőnek.


Persze értem, hogy a betegségtudatban tartásból a kezelők remekül megélnek, de én nem akarok ebbe a táborba tartozni. Én komolyan veszem a természetgyógyász eskümet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése