2017-12-09

Megerősítések


Békés társadalomban élünk.
Mindenki biztonságban, bőségben és örömben él.
Mindenkinek jut elég étel. 
Mindenkinek van hol laknia. 
Mindenkinek olyan munkája van, amitől csillog a szeme.
Mindenki szereti, tiszteli és elfogadja önmagát. 
Mindenki toleráns a másikkal. 


Szeretnek, tisztelnek és elfogadnak engem.
Alkotásra képes és tehetséges vagyok. 
Egészséges vagyok.
Megérdemlem, hogy bőségben éljek.
Kedves, gondoskodó és figyelmes vagyok.
Megérdemlem a legjobbat.
Megbocsátok mindenkinek, aki megbánt.
Megbocsátok önmagamnak.
Félelmeim szeretettel elengedem, biztonságban vagyok.
Világomban minden rendben van.
Csak olyat teszek másokkal, amit örömmel fogadok vissza.
Szeretettel fogadom testem figyelmeztetéseit és változom.
Örömmel változom és fejlődöm.
Éber tudatossággal élem az életem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése