2008-09-11

Jantrák

Múlt szerdán hajnalban úgy keltem fel, hogy kinyitottam Richard Webster új könyvét: Amulettek, talizmánok. Sietnem kellett az ETI-be vizsgáztatni. Irreális dolog ilyenkor olvasgatni.
Ott nyílt ki a könyv, ahol a személyes jantra készítését magyarázza. Mit mondjak, elkészítettem. (Vigyázz! Ez az enyém, mindenkinek a saját születési időpontja és sorsmisszió száma alapján kell megalkotni!!!)
A következő a gazdagságot hozó jantra volt:

Ezeket eltettem és indultam. Kértem az előfutárokat, hogy legyen parkoló helyem a közelben. Az ETI épületével szemben tudtam leparkolni. A vizsga meglepően gyorsan zajlott le és a többség kiválóan teljesített. Az én csoportomban mindenki. Nagyon büszke voltam rájuk. Ilyen gyors és ennyire eredményes vizsgára még nem emlékeztek. Én is kaptam dicséretet, látszott, hogy külön tanítom a kis csapatomat.

Ezek után az Europarkba mentem. A T-mobile hirdetett egy internetes Sticket, ezt sikerült ingyen elhoznom. A hibás akkumulátort a telefonomban pedig ingyen ki fogják cserélni, mert még garanciás.

Repkedtem, minden remekül sikerült. Találtam 5.000.- forintot. Ilyen még nem fordult elő velem. Elsőre azt gondoltam, csak játékpénz. Nem akartam hinni a szememnek. Aztán jött egy sms. Egy várt összeg 2 héttel korábban érkezett be.

Pénteken Emesének is elkészítettük a gazdagság jantráját. Ő egy asztali számítógépet szeretett volna, és órákon belül felajánlott valaki egyet.

15-én lesz 11:30-kor telihold. Addig növekvő fázisban van, lehet jantrát készíteni és beavatni. Aztán sajnos 2 hetet várni kell, mert fogyó Hold idején nem ajánlott a készítése.

Mindenkinek ajánlom, mert valóban remekül üzemelnek a jantrák. Lehet egészségre, családi boldogságra, spirituális fejlődésre, stb. is kiszámolni. Ha segítség kell, szóljatok.

2 megjegyzés:

  1. 1957.02.03 születtem siker jantrát hogy kell csinálniés szerencse jantrát email.csezare57vgmail.com

    VálaszTörlés