2016-01-03

Kihúztam a 2016-os lapjaimat


Laksmi (Bőség, úgy legyen!)


Meditáció (Ez stimmel a 7-es évvel. A 7-es év a belső építkezésről szól. Szellemi út kerül előtérbe.)




Érzelmi helyzetem megváltozik. J Mindig minden változik. 


Ankh (Most ömlik az egyiptomi információ. Sok ilyen film ment a tévében az utóbbi 2 héten. A vejem is egyiptomi. Már beszéltünk, hogy érdekel a mecset. Elmennék néha körülnézni, nagyon sok régi inkarnációs emlék jött fel.)



Változás (Előnyös változások jönnek. Alig várom. Ez ismétlődik.  J)


Virágerő (Aromaterápia: most is alkalmazom. Positeam: Lavan! Ezzel dolgozom.J)

Köss új barátságokat (Örömmel. Mindig nyitott vagyok új ismeretségekre. Érdekelnek az emberek.)


Vizualizáld a sikert! (Ez hiányzott eddig. Régóta nem csináltam.)


Ne légy megalkuvó! (Szent Ágnes: segítségére van azoknak, akik az Igazit keresik. Nocsak. Nem keresem, de ha jön, legyen! J)


Zene (Amióta nincs kocsim, hiányzik az életemből. Két hete feltöltöttem pár számot és már hallgattam útközben.J)


Tiszta felfogás (Ehhez kaptam nemrég 2 szimbólumot, a tisztánlátáshoz és a tisztán-halláshoz.)


576 (kívánságok valóra váltása.)

Úszni az árral

Segélykérés – A feladat nehéz, társak nélkül eltévedhetsz az úton. Segítséget kérni kézenfekvő, s nem a gyengeség jele. Bátran kérj hát, s fogadd el bizalommal, mit felajánlanak neked. (ez nem az erősségem.)



Beteljesülés, boldogság – közeledő férfi (Már megint? Az első üzenet éjfél után a Szerelem volt. de hát 7-es évem lesz. ???)  


Felkutatás (Itt és Most. Az út iránti elkötelezettség. Bölcsességre való nyitottság. 7-es évben, rendben.)


Ártatlanság (19.Nap) 



6. üveg: Vörös/vörös – Szeretők – áldozatkész szeretetMantrája: Minden cselekedetem révén szeretetet adok és kapok.




15. üveg: Tiszta/lila – Az új évezred gyógyító ereje – serkenti a gyógyító erőt. Mantrája: Minél több fényt engedek magamba, annál egészségesebb leszek.


Környezetvédő (SunMoney. Rendben. J Már a Tűz - Majom év miatt is rendben van. J)
Ezt tettem ki 2 napja:




6. Választás – Szeretők (Már megint! Aura Szómánál is a 6-os üveg jött ki. ???)
Pénz, vagyon, gyarapodás, bőség (Várom tárt karokkal.)


Szerelem

Volt még egy kép, és abból a Pénz boldogságbéke villantak be egymás után. 

Izgalmas lesz, mert Tűz - Majom éve jön, én az vagyok. 





 Mindenkit szeretettel várok, akit érdekelnek a saját energiái!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése