2017-11-06

FOUND YOU - Positeam

www.101844.positeam.com

Tegnap 1 év kihagyás után elmentem egy Positeam rendezvényre. Bár nem jártam előadásokra, azért rendszeresen rendeltem Lavant, mert imádom. Mindig van a hátizsákomban egy flakon. Yusuf rendszeresen kiszolgálja magát, ha valami sebe lett. A múltkor Ancsa meg akarta vigasztalni, de ő azt mondta: inkább fújjuk be Lavannal! :-D (Nyáron megfogta az forró lámpaizzót, és hólyagosra égett a keze, de szerencsére hamar begyógyult, már nyoma sincs.) www.101844.positeam.com



Nem véletlen,  hogy épp tegnap jutottam el újra a csapatba. Elindult egy VÁSÁRLÓI MOZGALOM! Valami új, valami szokatlan, valami nagyszerű!


Jó érzés volt olyan emberek között ülni, akiket nem csak a profit érdekel. :-)



Már eddig is sok helyen segítettek a bevétel egy részéből. Aki ismer, tudja miért, éreztem, hogy ez az én közegem!


Niki kérte, hogy írjunk le egymásnak pár tulajdonságot, amit értékelünk a másikban. Megkönnyeztük az egymásnak adott papírokat. :-)

HIGGY AZ ÁLMAIDBAN, MERT OKKAL KAPTAD ŐKET!



NE AZT KÖVESD, AMERRE AZ ÚT VEZET, 
MENJ INKÁBB ARRA, 
AMERRE NINCS ÚT ÉS HAGYJ NYOMOT!


Hamarosan kapható lesz a karkötő, amit nagyon várunk!

MEGTALÁLTUNK TÉGED!

Ehhez a segítő csoporthoz örömmel tartozom! Engem már megtaláltak. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése