2019-09-23

Hálás köszönetem a segítségetekért



Ahogy tudjátok, kemény helyzetbe kerültem. Gabi javasolta, hogy osszuk meg a Facebook oldalon az alábbi írását. Két hétig tartott, míg rábeszélt. Aztán jött egy üzenet: segítséget kérni nem a gyengeség, hanem az erő jele. Eddig még sosem tettem, nekem ez új. 


Gabriella Ménich  
Kedves Krasznai Magdi Ismerősei!
Mint bizonyára olvasták, Magdi nagyon nehéz helyzetbe került, mert a lakására okt. 1-ig árverezést írtak ki.
Idáig mindig Magdi volt az, akihez bármilyen problémánkkal nyugodtan fordulhattunk, s ő mindig és mindenkinek örömmel segített. Most rajtunk áll a sor, hogy mi segítsünk neki, támogassuk őt tartozásainak csökkentésében. Ezért kérem, hogy akinek akármilyen kis összeggel, de lehetősége van, és célja neki segíteni, azt Magdi alábbi bankszámlájára való utalással megteheti.
Krasznai Magdolna
Gránit Bank: 12100011-17652128
Előre is köszönjük a támogató segítséget!
A legjobbakat kívánom Mindenkinek!
Ménich Gabriella
Nagyon köszönöm Dórinak, Krisztának és Juditnak a segítséget. Velük beszéltem is élőben. Viszont két számomra ismeretlen embertől (Török Lászlótól és Tamás Gábortól) is érkezett segítség. Nekik nem tudtam köszönetet mondani. 
Szívből kívánom, hogy senkinek ne kelljen ilyen helyzetet megélni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése