2010-04-08

A sokszorozó hatás

"Azzal, hogy csak magunkra összpontosítunk, korlátok közé szorítjuk a kimeneti energia mennyiségét, mivel CSAK EGY VAN BELŐLÜNK. Ha viszont másokra koncentrálunk, annyiszor több energiát sugárzunk kifelé, ahány emberrel foglalkozunk.
Ezt soha senki nem mondta el nekem. Mai szemmel nézve azonban tökéletesen helytálló megállapításnak tűnik. Ha minden energia (márpedig az), és ha az energia teremtő erővel bír, (márpedig azzal bír), akkor minél több energiát használunk fel, annál gyorsabban és varázslatosabban tudunk létrehozni dolgokat!
És mindent, amit létrehoztunk, át is élünk. Ennek oka, hogy minden, ami BELŐLÜNK indul, HOZZÁNK tér vissza. Ennek oka pedig, hogy nincs jelen más. NINCS JELEN MÁS, CSAK MI, megsokszorozódva. MIND EGYEK VAGYUNK.
Amíg ezt meg nem értem, és nem kezdek el gyógyítani másokat, én magam is lassan gyógyulok - hiszen ha valamelyik részem nem egészséges, hogyan gyógyulhatnék meg teljesen? Amíg ezt meg nem értem, és úgy nem határozok, hogy őszinte szívvel tudok szeretni másokat, én is csak lassan tudom megszerettetni magam - hiszen ha valamelyik részemet nem szeretik, hogyan szerethetnének teljesen? Amíg ezt meg nem értem, és igazán úgy nem tekintek másokra, amilyenek valójában, én magam is lassan jövök rá, ki vagyok valójában - hiszen ha valamelyik részemre nem figyelek oda, hogyan figyelhetnék oda magamra teljesen?
Ismernünk kell a Mindenséget, ha azt akarjuk, hogy bennünk is ott legyen a Mindenség.
Úgy bánjunk másokkal, ahogyan magunkkal bánnánk. Mert amit másokkal teszünk, azt magunkkal tesszük - annál az egyszerű oknál fogva, hogy NINCSENEK MÁSOK. Nincsenek mások, csak mi.
Minden ember Isten egyéniesült megtestesülése.
ISTEN ÉS MI EGYEK VAGYUNK.
(N.D.Walsch: Istennél is boldogabban)
Mivel tegnap óta a Plútó is retrográdba ment szeptember 15-ig, fontos ezeket a gondolatokat észben tartani. Ő képviseli az EGÉSZ AKARATÁT!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése