2011-05-01

Lavylites start

Tegnap elindultunk a Lavylites hajóval. Két oldalunk is van, a kétféle tevékenységre:

Az egyik a www.lavylites.hu Ez egy webes magazin. Mindenféle témakörrel: Holisztika, Vallástorrent, Egész-ség, Nemajánló, Kortárs, és még sok más. Érdemes megnézni. A cikkek folyamatosan frissülnek majd. Várunk is új írásokat, illetve olyan témákat, amiket javasoltok.
.
A másik tevékenység az értékesítés, ennek oldala a www.lavylites.com Ez az oldal még nincs kész, de minden nem ment egyszerre. Ezen is folyamatosan dolgozunk.
.
A tegnapi nap újszülötte a LAVYL AURICUM. Ez a Lavyl officinalis továbbfejlesztett változata. Nevét a benne lévő aranytól kapta. Még többet tud, mint az elődje. A gyógyítás "svájci bicskája". Repdes a lelkem, hogy tanúja voltam a születésének és boldogan figyelem térhódítását. Már az officinalis is ámulatba ejtett a sokrétű felhasználhatóságával és eredményeivel, a hosszú évek tapasztalataival, és ez most még fokozódik. Csodás érzés részt venni ebben a munkában. Nézzétek el a határtalan lelkesedésem. :-) de nagyon fel vagyok  dobva.

1 megjegyzés:

  1. Örültem,hogy találtam a Lavylites címmel egy oldalt.Azután,hogy kinyitottam el is szomorodtam,mert
    semmit nem találtam a termékről!!!
    Ha megy a hajó,évek óta, érdekelnének
    a részletek is.Azt hiszem ez egy minimális igény, amit a hozzáértő alkotónak előbb vagy utóbb meg kell
    tennie.Érdeklődéssel várom,hiszen ezt
    is a magyar kreativitás hozta létre!!

    VálaszTörlés