2012-08-14

Beszámoló


Izgalmas ez a Vízöntő - kor a maga pörgésével! Pénteken tudtam meg, hogy a barátnőm gépe szombaton landol. Pár hétig nálam lakik.
Egy figyelmeztetés: nehogy úgy járjatok, ahogy mi. Kimentem érte a reptérre. 2/a terminál. Leparkoltam, 13:47-kor, hivatalosan 14 órakor landolt volna a gép. Késett. Van ilyen. Aztán egyszerre 6 gép szállt le. 45 percig csak jött a tömeg a kijáraton. Végre feltűnt Ő is. Bepakoltuk a csomagokat a kocsiba, és visszamentem kifizetni a parkolást. 6.000.- forint volt! Valami büntetés tétel is. ?????????????????? Hozzáteszem, sehol nem láttam figyelmeztetést, és most sem tudom, hogy mik a parkolási tételek. Szemét dolog, mert nem rajtunk múlik, hogy mennyit késik egy gép. Mikor még Ancsát hoztam, vittem, nem volt ilyen. Ez kellemetlen meglepetés. És főleg, feltűnően ki kellene írni az új szabályt..


Másnap remek kis konzultációt tartottam. Radiesztézia és asztrológia volt a fő téma. És ráadásnak élveztük a legfiatalabb "tanítvány" látványát. Na, ezt el kell magyaráznom. :-)
Az egyik hallgató július 4-én szülte meg negyedik kisfiát, Sanyikát. A következő heti konzultáción már vele érkezett. Aztán megkapta a kicsi a reiki beavatást is. Most meg már a második konzultáción vett részt. Olykor pillanatokra megoszlott a figyelem köztünk, néha én is elolvadtam a fiatalember látványától. Nagyon helyes teremtés, és mi mind komoly hódolói lettünk. :-)
A hivatalos 4 óra helyett este végeztünk. (szokás szerint) Jó érzés, hogy érdeklődő és nyitott a csoport. Hálás vagyok nekik a figyelmükért!


Most aztán dolgozunk ezerrel a kétféle munkán. Szervezés, ismertetések, megbeszélések, bemutatók. Ma délután is lesz egy. Akit érdekelnek ezek, most elsőkézből hallhatja - láthatja a tényeket, lehetőségeket. Várunk mindenkit szeretettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése