2014-08-31

Köszönet a MOL-nak


Katival talán már 15 éve dolgozunk a MOL rendezvényeken. Kemény, megfeszített munka, de nagyon hatékony, és ezért roppant módon élvezzük. Az ember hasznosnak érzi magát. :-)
Szombat reggel ez a látvány fogadott Zalaegerszegen. De hát ilyen az én MENTÁLIS VÉDŐBÚRÁM!!!! 


Kati is kipróbálta a játékot. 


Nagyon sajnáltam, hogy nem hoztam le az igazi fényképezőgépet, csak a telefon volt nálam. 


A STEP sátra. Jelmondatuk: Tegyél egy lépést az egészségedért. 


Ilyen gépekkel is mozgatják az érdeklődőket. :-)


Messziről vonzott ez a hatalmas fűzfa. 


Parányinak érzi magát az ember alatta. :-)


Leírhatatlan élmény felnézni az ágakra. :-)


A tó most is gyönyörű, csak már reggel nekem nagyon meleg volt. 
Kati jobban élvezi a hőséget.


Már előző este lementünk és ott aludtunk. Átnéztük a régi fotókat, és régebben készült egy pont ilyen, csak akkor Kati nagykabátban, sálban sétált. 


Ő a sátrunk látogatója volt. Napozott egy kicsit. Mekkora szemei vannak!


Kati ebéd utáni kávéja. 


Én sem úsztam meg a fotózást.


Ki lehetett próbálni az egyensúlyérzéket is.


Épp a sátrunkkal szemben állt a tűzoltókocsi. 
Szerencsére nem túl gyakran próbálták ki a gyerekek a szirénát. :-)

Külön öröm, hogy minden helyszínen és minden évben 
vannak visszatérő vendégeink. 

Jövőre, veletek ugyanitt!


A munkanap végén még elmentünk vendégségbe is. 
Csodaszép volt a hely, csak már erősen sötétedett. 

Jövő hétvégén Százhalombattáról tudósítok. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése