2020-03-21

REND van


Elsőre megosztok egy írást: 

Eszter Bakó

NAGYON ELGONDOLKODTATÓ...Mély, erős üzenete van...Remélem ébresztőt fúj sok irányba...
"Szerepcsere a vírussal:
Egy nemzetközi zoom psychodráma találkozón, TELE’DRAMA, Monica Zuretti és Daniela Simons koordinálásában szerepet cseréltünk a vírussal és a következő üzenetet közvetítettük az emberiségnek:
Íme az üzenetek:

”- Engem hidegen hagynak a határaitok. Nektek miért olyan fontosak?
- Ti, emberek és én, a vírus sokkal több mindenben hasonlítunk, mint különbözünk. Eljött az ideje a lényeges és egyszerű dolgoknak.
- Túlzásba vittétek, átgázoltatok minden határon. Azért jöttem, hogy megállítsalak titeket.
- Én nem látok különbséget az emberek között, akár szegények, akár gazdagok, akár fiatalok, akár idősek. Meg szeretném tanítani nektek ezt a leckét.
- Azért vagyok itt, hogy kipróbálhassátok, képesek vagytok-e megtalálni a fizikai és lelki túlélés eszközeit.
- Azért jöttem, hogy kiderüljön, képesek vagytok-e másképp csinálni dolgokat.
- Itt vagyok, mert meg kell állnotok egy pillanatra és felismerni, hogy egyénileg mindannyian törékenyek vagytok, és csak összefogással tudtok erőssé válni.
- Rá kell jönnötök, hogy miképp tudtok túlélni engem, egyedül otthon, mint egy hóvihar idején.
- Szét akarlak választani titeket és elvenni a fizikai szabadságotokat, hogy kiderüljön, képesek vagytok-e érzelmi és spirituális szinten kapcsolódni.
- Tudom, hogy látni sem akartok, ahogy a saját sötét oldalatokat és árnyékotokat sem; mégis, a részetek vagyok – ti tápláltok és támogattok. Enélkül nem léteznék.
- Ti, emberek, oly’ nagyratörőek vagytok már oly’ régóta. Eljöttem most, hogy emlékeztesselek rá titeket: a természet aprócska részei vagytok csupán.
- Köszönöm, hogy végre megszólalhatok, mert ez idáig csak erőszakkal fejezhettem ki a haragomat. Remélem, lassan elkezditek megérteni, hogy okkal vagyok itt. És ha ez megtörténik, akkor majd talán képes leszek itthagyni titeket. ”
Angolból forditotta, Molnár Erika
Az emberiség elég kártékonyan viselkedik a bolygón élő többi életformával szemben. Körbeforgatja az ostoba fejét, és azt hiszi, körülötte forog a világ.
A naptárban is szerepel: napkelte, naplemente. Nem kel fel és nem nyugszik le, csak elfordul a Föld, és az ostoba szemlélő látja úgy, hogy a Nap megy el, de majd reggel visszajön.
Már Hermész Triszmegisztosz is tanította: AMINT FENT, ÚGY LENT, AMI KICSIBEN, UGYANAZ NAGYBAN.
Ahogy a testünkben lévő 1-1 sejtben is komplett gyárak működnek, ahogy az egy ember alkotórésze a társadalomnak, úgy a Föld bolygó is egy sejt az Univerzumban...
Én egy 4 emeletes panelház legtetején lakom. (Itt jegyzem meg, hogy azt az építészt, aki kitaálta, hogy ne legyen padlás, bezárnám egy nyárra ebbe a lakásba. Élvezze a munkája gyümölcsét.)
Ez azt jelenti, hogy nyáron 40 fok körül jár a hőmérséklet, és éjjel sem lesz hidegebb. Ezért vettem egy szobai légkondit. Ez akkora volt, mint egy éjjeliszekrény. Az erkélyablak alatt kellett egy kb. 15 cm-es lyukat fúrni, ahol ment ki a gépből a levegő. A szoba finom hűvös volt, lehetett aludni. 3 napig élveztem. Aztán azt láttam, hogy a vadszőlő, amit árnyékolásra, levegő tisztításra neveltem: leégett. Amint a lyuk elé léptem, azt hittem leég a lábam. Ezerrel fűtöttem az utcát, és a növényeim jelezték, hogy mit követek el.
Azonnal kikapcsoltam. Kidobtam. Ez 2010-ben volt. Azóta is olvadok a lakásban. De a saját komfortérzetem miatt nem fűtőm a légkört. EZ IS KARMA!
Menj végig az utcán. Hány ilyen légkonndit látsz? Ők mind fűtik a légkört. Lehet, hogy szelektíven gyűjti a szemetet, de ezzel sokkal többet árt. Lehet, hogy fogalma sincs róla. De neki hűvös a lakás, más meg pusztuljon bele?!
A Föld nagy része sivatagosodik. FOROG a Föld, a légkör. Itt fűtjük a légkört, és más földrészek kihalnak. Ez is KARMA.
Jön egy vírus, és takarít.
A szájmaszk nem véd meg semmitől. Ha kell elkapod, ha nem vagy rezonáns, akkor nem. Ha keresed, megtalálod. MINDEN fejben dől el.
Példa:
"HIV-pozitív terhes anya esetén nem lehet teljes biztonsággal megelőzni, hogy a fertőzés a babára terjedjen, de elég jól le lehet csökkenteni az esélyét. Ha az anyuka a terhesség alatt megfelelő kezelést kap, azaz HIV-ellenes gyógyszereket szed, és a babát császármetszéssel szüli meg, a születendő gyermek jó eséllyel egészséges lesz. Mivel azonban az anyatej is tartalmazza a vírust, a HIV-pozitív anyák nem szoptathatják gyermeküket." 
Pedig elég közel voltak egymáshoz! :-) Mikor kezdődött a HIV hiszti, bejártam a Lászlóba segítni, és a lakásomba is jártak. Mégsem lett semmi bajunk. 


Most már lassan 30 év praxis van mögöttem. 63 éves vagyok. 2x5 napot voltam kórházban, mikor szültem a lányaim. Mivel sok rászorulón segítek, elárverezték a lakásom. (Van stressznek való élményem is.) Évek óta "egészségtelenül" táplálkozom, mert nincs pénzem gyümölcsökre, stb. Mégsincs semmi bajom. Ha jelez a testem, veszem az adást és változtatok.

Ha ér valakit valami kellemetlen dolog: lépj 3 lépést hátra! Ne érzelembő, zsigerből reagálj! Lásd magad kivülről! Az első kérdés: csináltam én is valami hasonlót és most visszakapom? Nem tetszik. Ok. Neki sem eshetett jól. Akkor ezentúl ezt nem teszem. Megtanultam a leckét.
Ha nem látom a "tükröt", attól még lehet egy korábbi életben elkövetett dolog. Erre vannak remek módszerek, hogy megláthassuk. De itt és most elsőre lehet azt is kérdezni, hogy ez a történet mire akar megtanítani? (Nekem sokszor a TÜRELMET tanították. Nem értettem, miért nem érti, hiszen elmondtam neki. Ok. De valakinek lehet, hogy többször el kell ismételni, mire felfogja. Viszont biztos, hogy nálam szebben énekel. :-) )

Aki járt nálam, ismeri ezt az ábrát. Itt párkapcsolatra készült a rezonancia ábrája. Arról szól, hogy az első házasságom nem sikerült. Mindketten tudtuk és válni akartunk. Jött a második férjem. Külsőre teljesen mások voltak. A munkatársak hozzáállása is más volt. Kiderült nagyon hamar, hogy ami RÁM vonatkozott, abban egyformák voltak. Ma már tudom, hogy nem is lehetett másképp. Ugyanazon az emeleten, rezgésszinten voltak. A megoldás az lett volna, hogy lezárom azt, ami lehúz. Csillogó szemmel felemelem magam magasabb emeletre. Ez minden embernél más, más okoz sikert, örömöt. De ott, magasabb rezgésszinten magasabb rezgésszintű élmények és személyek vannak.
Ez alaptörvény, nincs soha kivétel. Fizika.
A helyzet az, hogy a tankönyeink zömét be lehetne zúzni már, de még az osotbaságokat tanítjuk a suliban.
15!!! éve járt nálunk Richard Royster. Cranio sacral terápiát tanítani.
Akkor tanultunk, hogy NEM FORR ÖSSZE a koponya a kutacsok mentén. De a mai napig a SOTE ezt tanítja.

A 20 éves unokám még általános iskolába járt, amikor megmutattam neki ezt a filmet:

A blogra is többször kitettem. 1992-ben !!!!!! összegyült egy rakás tudós és bebizonyították, hogy a Darwin tévedett az evolúciós elmélettel kapcsolatban.
Ma napig ezt tanítják az iskolában. Miért? A hatodikos gyerek megérti, hogy mi van, de a jó jegyért a hazugságot kell felmondania.
Januárban járt itt egy középiskolás, hogy történelem órákon furcsán van. Én is így voltam ezzel. Csak akkor még nem tudtam, miért.
Ma már a tévében rengeteg ismeretterjesztő filmet adnak. Ezeket nézem örömmel. Bizonyítható tudoményosan, hogy 17.000 !!! éves tárgyakat szednek ki a föld alól. A történelem könyvek nagy része nem igaz. A lány tudatalatt tudja, hogy baromságot kell mondnania az 5-ös jegyért és háborog a lelke.
Tanárok! Ez is KARMA!

Felhoztam néhány példát, hogy valaki teszi a dolgát, dolgozik, de nem a valóságot adja át, ez rossz karma. Ez is mind visszaüt.

De az a keramikus, aki rossz párologtatót készít, lapos víztartállyal. Egy mécses 4 órát ég, de addig rég elpárolgott a víz. Ha utána öntesz vizet, szétrepedhet. Egyetlen egy !!!!! elkészült aromalámpást kéne a nyomorultnak kipróbálni, hogy rájöjjön, használhatatlan vackot gyárt! Ez is KARMA. Aztán jön a kereskedő, aki megveszi ezt, ő sem próbálja ki. Elad vacakot és ebből van bevétele. Ez is KARMA.
Tisztul a kép? :-)
Semmi gond és sohasem késő! Minden pillanatban fel lehet ébredni! Minden pillanat alkalmas arra, hogy változtassunk! Erre MOST remek alkalom adódik.
Segítek! :-) Ha kéred. :-)
Folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése