2009-11-29

Aktualitások

Pár óra múlva megint eltűnök kb. 2 hétre Romániába. Viszem a legjobb tudásom azoknak, akik erre várnak. Örömmel és izgalommal megyek most is. Sőt, most még jobban! Most csak egyedül megyek. Sokkal szabadabb lesz az út. Én inkább nappal utazom, így mohón nézhetem a mesés tájat.
December 1-én az Uránusz is egyenesbe fordul végre. December 20-ig nem lesz bolygó retrográdban! Idén ez csemegének számít. Akkor majd a Mars keményíti a feltételeket.
Előbb azonban, 2-án 08:48-kor telihold lesz az Ikrek 10. fokán.
December 9-én pedig Gyógyító Buddha napja lesz!
December 5-én Eördögh Kristóf 15 órakor Tündénél új információkat mesél egy légzéstechnikáról. Buteyko légzéstechnika. A CHVS (krónikus hiperventillációs szindróma) megoldása. A szervezet oxigén és széndioxid egyensúlyának helyreállítása egyszerű, de hatékony módon. Stresszmenedzsment a légzés újszerű kontrolljával. Aki Kristófnál végzett reikit, mind mehet.
Áldott békességet, boldogságot, sok vidámságot mindenkinek!
.
A tapasz remekül funkcionál. Szombaton egész napos oktatásban volt részünk. Azóta dolgozom a gépen, de már le kellene pihennem pár órára az utazás előtt.
Mindenkinek pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése