2009-11-17

Működik!

Elkövettem én is azt a hibát, hogy hagytam magam lerezegni a sok pánikos, válságosdis embertársunk hatására.
Aztán kértem segítséget.
Aztán jött egy lehetőség, elmentünk két kolléganővel egy rendezvényre. Örömmel hoztam - vittem őket a kocsimmal. Ott semmi bevétel nem volt. Csak nyugdíjasok voltak, és csak az ingyen dolgok érdekelték őket. Első ránézésre feleslegesen elszúrt napnak tűnt az egész. Egyikünk el is keseredett miatta. Mondtam, nem tudni, mi mire jó. Majd kiderül idővel.
A másik hölgy megemlített egy új MLM rendszert. Érdekel? Igen. Megtanultam, hogy ma már több lábon kell állni. Az az idő elmúlt, amikor törzsgárga tagként dolgoztak az emberek.
Adott egy pár oldalas ismertetőt. Megbeszéltük, hogy szerdán elmegyek és meghallgatom az előadást.
Itthon az interneten utána néztem a termékeknek. Nem a hivatalos honlapon, hanem a felhasználók megjegyzéseit kerestem forumokon. Meggyőzött a dolog. Nekem ez kell.
Szerdán meghallgattam az üzleti részét, és elképesztett az ajánlat. Fejlődik az MLM, de hogy végtelen mélységig fizessen, az nem semmi! Sok új és nagyon tetsző elem van benne.
Viszont 1, azaz egy forintom sem volt a belépésre. Úgy éreztem magam, mint egy szegény gyerek a játékboltban. Ámulva nézi, ne nem kaphatja meg. Ebben dolgoznom kell! Innen látom az alagút végét!
Hazamentem. Másnap reggel újabb lemondás. De most nem arra gondoltam, hogy megint ugrott egy bevétel, és a villanyszámla itt marad az asztalon, hanem arra, hogy időt kaptam. A laptop elé ültem és elkezdtem kinyomtatni és szerkeszteni egy zseniális dossziét az anyagból. Mintha már benne dolgoznék. Délutánra szép kis gyűjteményem lett. Gondoltam, kinyomtatok mindenből annak a hölgynek is, aki odahívott. Legyen neki is szép anyaga. (Még mindig csak adok!) Az engem invitáló hölgy felajánlotta, hogy az alap csomagot kifizeti helyettem, és majd visszaadom neki. Jól hangzik, mert legalább el tudok indulni, de az hálózat építésre nem igazán alkalmas csomag. A semminél viszont több. Gondoltam, ha nehezebb is, de legalább elkezdem. Azért kattogott a fejem, hogy lehetne vezetői csomagom.
A bemutató előtt adogattam neki a lapokat, mikor egy felsőbb vezetőnek megtetszett és kért belőle. Odaadtam neki a saját anyagom, majd nyomtatok magamnak másikat. Cserébe kaptam tőle ajándékba egy egyhavi tapaszt. Ennek a forgalmi értéke 72 euro. Ezért már érdemes volt nyomtatgatni és dolgozni egész nap. Mellé felajánlotta, hogy látva a lelkesedésem, ő kiegészíti hétfőn a pénzt egy közepes csomagra! Na ugye! Hála és köszönhet!
Aztán a másik hölgy -akivel azon a bizonyos szombaton "hiába" mentünk el - most szombaton hallgatta a lelkesedésem. Felajánlotta, hogy ha felettem léphet be, akkor ő megelőlegezi nekem a vezető csomagot. Persze, hogy örömmel elfogadtam. Boldogan "termelem neki a jutalékot, mert segített nekem a bajban. Megérdemli.
Mindhárman nagyon boldogok vagyunk, és teljes gőzzel haladunk előre. Mégsem volt hiábavaló az a bevétel nélküli szombat!
És a vonzás törvénye is remekelt megint! Mint mindig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése