2010-12-16

Hungárián hazafelé

Tegnap reggel jöttem varratszedésről hazafelé. (A drukkolóknak üzenem: a szövettan rendben. Nem is izgultam. De köszönöm a sok jókívánságot és segítséget Mindenkinek.) Dugó a Hungária körúton, szokás szerint ideges, lehangolt vezetők a többi kocsiban. Beszélgettem valakivel telefonon. (Erre szoktam felhasználni az időt a dugóban.) Remek kedvem, hangulatom volt. Miután befejeztem a beszélgetést, azt kérdeztem, mit üzentek? Ilyenkor a rendszámokat szoktam 22-ig összeadni, az kiad egy tarot lapot. Így is lehet kommunikálni az Univerzummal.
Tehát mi az aktuális üzenet? Az előttem haladó kocsi rendszáma 17. Ez a Csillag, az összes életre a karmikus lapom, Égi védelem. :-D Na, eddig jó. Átnéztem a másik sávba: 11. Ez a Szeretet-erő, erre az életre a karmalapom. OK. Tetszik. Na, nézzük, mi van szemben? 19. Nap, az egyik aláfestő lap. Ekkor már felkaptam a fejem. Megint humorizáltok? Ha még a 7-es, a másik aláfestő is itt van, az már túlzás. Oldalra néztem, és kihajtásra várakozó első kocsi rendszáma persze 7. Diadalszekér. Ekkor már nevettem. Balra kaptam a tekintetem, és egy óriásplakátot láttam a következő felirattal: MOSOLY. Na, ne már! Imádom, mikor ennyi humor érkezik odaátról. A rádióban ebben a pillanatban elhangzó mondat: " a lelkednek hívó szó". Passz. Kiütéssel győztek. Hazarepültem. :-DDDDDDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése