2013-03-17

Hálás köszönet az Uraknak!


A hét nagy része azzal telt, hogy pps anyagokat készítettem a szimbólumokról, a színekről és a tarot kártyáról. A szombatra készültem. Gyurival és Tibivel hetente angolozunk, de mellette tanulunk is holisztikus szemlélettel mindenfélét.
Már hajnali 4-kor fent voltam, telve izgalommal. Elkészítettem a spenótot speciális módon. Közben azon gondolkoztam, hogy álmomban azt az információt kaptam: transzformációs játékot kéne játszani.
Beültem a kádba meditálni, és a jött le, nézzem meg a képletet. Megértettem, tegnap remek okkult fényszögek voltak a párkapcsolati kérdésekre vonatkozóan.
Nem véletlenül imádom a fiúkat. Engedtek a változásnak. Reggel megérkeztek, átnéztük a szimbólumokat és a színeket. Ebéd után meg elkezdtünk játszani.
Már éjfél után jártunk, mire Tibi végzett elsőnek, aztán Gyuri. Abba is akartam hagyni, de ők türelmesek voltak, és húztam még addig, míg be nem fejeztem én is. és az utolsó lapokban volt a csattanó.
Azt hittem, már túl vagyok egy fel nem vállalt kapcsolat miatt érzett bűntudaton, de nem. El is bőgtem magam.
Ilyen az, amikor az ember elnyomja a problémát, és azt hiszi, már elengedte.
A drágáim nem hagytak magamra azonnal, hanem még ettünk egy keveset, és csak aztán mentek el.
3-kor feküdtem le.
Számomra látványos volt a Merkúr direktbe fordulása: a tudatomban a felszínre került egy megoldásra váró helyzet.
Hálás köszönetem az Égieknek a sok súgásért, hálás köszönet a két drága Embernek, akik hozzájárultak a felismeréshez. Áldom Őket, hogy ebben az inkarnációban is újra együtt vagyunk, és remélem, ez így is marad, amíg csak lehetséges. Nagyon szeretlek Benneteket!
Szívből kívánom, hogy Mindenkinek legyenek ilyen lelki társai.
Nekem rajtuk kívül is vannak még ilyenek, és ez nagyszerű érzés. A szívem most (is)csordultig van szeretettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése