2013-01-16

Betolnál? :-) Megkezdtem a 4-es évem

Megkezdtem a 4-es évem....látványosan :-)
 


4.    

kemény munka, tanulás,

lehetőségek,

fizikai dolgok,

·       kemény próba időszaka, egészségre több figyelem,

·       sem üzleti, sem anyagi, sem szerelmi téren nem hoz nagy változást,

·       leghasznosabb: mindennapi munkára koncentráljunk,

·       szakmai továbbfejlődés, önképzés, szervezett munka,

·       kritikai érzék, pontosság, precizitás, koncentráció, technika éve,

·       építkezés, költözés, felújítás, ú fizikai tevékenység,

·       kereskedés, eladás sikeres, de az eredmény nem most jelentkezik,

·       erőfeszítések támogatással (család, barátok) ú lehetőségek,

·       kapcsolatban most nem az érzelem a lényeg,

Csaknem egy hete nem mozdultam ki a lakásból, még kenyeret sem vettem. Vagy késő éjjelig voltak nálam, vagy a gép előtt dolgoztam. Ma reggel végre el akartam indulni, de a kocsi másképp gondolta.
Felhívtam hozzáértő Angyalokat, és az derült ki: vagy az aksi merült le, de teljesen, vagy a Bendix fáradt el.
Egy drága, idősebb Angyal azonnal el is jött, de a kábellel nem tudtuk elindítani a kocsit, betolni meg nem tudta a fényszekeremet.
Patt helyzet, mert nincs pénz sárga angyalra. Nincs töltőm se. Szobafogság. Pedig délután a XVII. kerületbe kéne mennem, hétfőn meg Erdélybe, ha összejön a benzin ára.
.
A kemény próba, technika éve már itt is van. Miközben ezt írom, keresett a bank is a részletekért. :-) Még valami? :-)
Első napon meg is érkezett a fizikai sík megoldandó feladata. De főleg azért hívtam fel a hozzáértőket, hogy kiderüljön, mire jel a helyzet. Eddig arra jutottam, hogy megint elhanyagoltam magam, nem mozdultam ki kenyérért sem. Csak dolgoztam, és csaknem mind ingyen, illetve voltak benne ledolgozások. Egyensúlyt kell teremtenem, megint elbillent az egész. Állítólag a Bendix kopása normális folyamat, nem hiba. Azért tovább figyelek. Valahogy csak el kell indulnom vele. :-)
Ha létezik a közelemben erős férfi, aki betolná a kocsit, vagy behúzná, megköszönném. :-)
.
Önképzés. A tanulásra remek ötletem lett. Pénz nincs rá, de van két Angyal a közelemben, akik angolt akarnak tanulni, és én is fel akarom frissíteni, mert a vejemmel jó lenne beszélgetni. De nekem meg nincs bátorságom megszólalni. Remek triót alkotunk. :-) Együtt fogunk angolozni. :-) Mellettük nem félek beszélni. Izgalmas lesz.. :-)
.
Felújítás - fizikai tevékenység, Erőfeszítések támogatással (család, barátok)  A több éves beázást is el kell majd tüntetni. Remek év lesz ez egy festésre. Természetesen saját kivitelezésben. Talán akad egy - két barát, aki segít benne.
.
Mindennapi munka. A munka éve, de azzal eddig sem volt gondom. Abban nem lesz kihívás. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése