2013-01-16

Megható születésnap

Úgy indult a nap, hogy életem egyik Angyala egy ismerősével éjjel kettő után ment el. Élveztük egymás társaságát, számmisztikáztunk. Kaptam egy csodás orchideát, és két madáretetőt. Egy megjegyzést tettem a galambokról, és a sok elfoglaltsága ellenére gyártott két etetőt a kisebb madaraknak. Mondtam én, hogy csodás emberek vesznek körül. :-) 
A szívem tele van hálával és izgatottsággal, mert tudom, hogy csodálatos emberek és helyzetek vesznek körül. Minden nap csodás dolgok történnek velem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Vártam még egy kicsit, mert 03:12-kor születtem. Akkor akartam meditálni.
Aztán 3 óra alvás után telefonra riadtam fel. Hirtelen azt sem tudtam, melyik bolygón vagyok. Viki, Zsófi és Lóri kórusban köszöntött. Nagyon nagy öröm ez nekem. Gondoltam, nem alszom vissza, és jól is tettem, mert nővérem is a korai ébredők és telefonálók közé tartozik.
Aztán egész nap sorban jöttek a telefonok és sms-ek. Mivel Trixi jött a párjával, megbeszéltük a 2013-as élettervüket, majd a drága levágta a hajam és befestette. Meleg váltásban érkezett Lonci, és vele beszélgettem késő éjjelig. Aztán jutottam a gép elé, ahol elképesztően sok - sok levél várt, a Facebook oldalról nem is beszélve!
Igyekszem sorban válaszolni, megköszönni őket.
Annyira megható sorokat is kaptam, hogy még mindig lebegek a föld fölött. Hálás köszönetem mindenkinek! Hihetetlen, mennyi szeretet vesz körül! Én is nagyon szeretlek Benneteket! Köszönöm, köszönöm, köszönöm. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése