2013-04-23

Amikor a PÉNZ fogalma a helyére kerül


17-én részt vettem egy tréningen.
Végre találkoztam egy olyan előadóval, akinél a spiritualitás és a pénz harmóniában van. Remek volt ez a nap!
 
Délelőtt összeszedtük, mi minden rossz érzés, fogalom, tévedés kötődik a pénzhez, a bőséghez.
 

A probléma abban rejlik, hogy a felszínen elvileg vágyunk a pénzre, mert hiányokat élünk meg.
Azonban a lényeg az a 90 %, ami a tudatalattiban rejlik, és akadályozza a pénz beáramlását. Ebben sokat "köszönhetünk" az egyháznak is. Ki ne hallotta volna már, hogy "könnyebb egy tevének átjutni a tű fokán, mint egy gazdag embernek a mennyekbe jutni". ?
 
Vagy itt van a félremagyarázott történet Jézusról és a kufárokról. A pénznek szakrális gyökerei vannak. Az emberek hálából tettek érméket az oltárra, köszönetképpen az Égieknek. Az érméken az istenségek képei voltak. Felajánlás volt az érme.
A kufárok felvásárolták ezeket az érméket és az egyházi ünnep előtt emelt áron adták el a népnek, extra haszonnal. Ezért haragudott meg Jézus. Nem a pénzért és nem a kereskedelemért.
 
Aztán jött az ebédszünet. Mire kiértem a asztalokhoz, a hosszú asztalnál már csak egy hely volt szabad, de azt Monikának tartották fenn. Leültem egy kis asztalhoz, ahol egy hölgy ült.
Már reggel lehetett jelentkezni, ki mit szeretne enni. Én levest nem kértem, ezért gondoltam, amíg a többiek leveseznek, benézek a könyvesboltba. Mire kiértem az asztalunknál ült Monika. Hozzánk ült le, nem a nagy asztalhoz. elkezdtünk beszélgetni és jeleket kaptam megint.
 
 
 
Délután felépítettük a pénz igazi képét magunkban.
 
Pénz = energia = hatóerő = kapcsolatépítés = hála
 
Elvégeztünk egy érdekes gyakorlatot is páronként. Felmérhettük, ki mit érez és gondol a kiadás és az elfogadás 3-3 fázisa alatt. Legtöbbünknél az elfogadással volt baj.
Nekem az, hogy elvegyem-e, hiszen neki sincs elég?
 
Szóval remek volt ez a felismerés sorozat és ajánlom mindenkinek.
Ha érdekel Téged is, elviszlek magammal legközelebb, havonta van rá lehetőség.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése