2013-04-09

Egyszerű nő vagyok...

 
Megtetszett pár sor, aztán kicsit átírtam:
 
Egyszerű nő vagyok...
Valakinek szép, valakinek csúnya,
Valakinek kedves, valakinek ellenszenves.
Olykor csendes vagyok, máskor tüzes, hangos.
Valakinek
nyitott vagyok, valakinek zárkózott.
Láthatsz okosnak, néha naívnak, érett nőnek, bölcsnek vagy gyereknek?!

Sokat tanítok, még többet tanulok.
Van, hogy napokig a gép előtt ülök, máskor járom a világot.
Adott helyzetekben magabiztos, máskor épp az ellenkezője.
Adásban remek vagyok, elfogadásban gyenge.

Jelenthetek bármit az életedben, én mégis ugyanaz maradok:

egy Nő, aki él, Remél, néha Fél, de mindig Hisz és Álmodik!
Még ha csak 1% esélye is van az Igazi Boldogságra. :-)
De Álom és Remény nélkül nincs értelme az egésznek.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése