2010-01-01

Év kezdésem

Már karácsony másnapját arra használtam, hogy kitakarítottam az akváriumot, lemostam az oltáron minden szobrot. Másnap a papírokat rendezgettem. Van még vele sok munka, de a szemeteket kidobtam. Nem akartam átvinni ezek energiáját az új esztendőre.
.
Ma megírom az idei élettervet.
A szempontjaim: karmikus-, szellemi-, érzelmi- és fizikai sík, személyem, lakás, berendezés, autó, munka, tanulás, szabadidő, család, társ, anyagi helyzet, pihenés, egészség, egyéb...
Persze ez mindenkinek szabadon választott.
1. Az első lépés, hogy meghatározd (meghatározzátok) ezeket a szempontokat.
2. Mindenki elvonul a maga üres lapjával, és megírja, mit vár ettől az évtől. Nem is olyan könnyű megfogalmazni, hogy mit is akarunk valójában.
Kijelentő, jelen idő! Ha csak kéred, sosem ér ide. Úgy vedd, hogy már a tiéd. Másik nagy hiba, hogy nem költségvetés! Nem a várható bevételedet kell elosztani. Légy bátor és merj vizualizálni! Az is gond, ha valami kimarad, légy körültekintő. Viszont arra is vigyázz, hogy amit leírsz, megkapod. Fogalmazz nagyon körültekintően, alaposan!
3. Ha kész minden családtag, felolvassátok egymásnak a vágyaitokat. Tízből nyolcan úgy jöttek vissza, hogy nem is tudták, a másik mire vágyik. Új kapcsolat esetén még nem akkor gáz, de régóta működő családoknál?!
4. Születik egy kompromisszumos verzió. Ha valaki idén nyaralni akarna, a másik tatarozni, akkor nem kell egyezni, idén lesz az egyik, jövőre a másik. Ennek megfelelően nem kioltják majd egymás energiáit, hanem minden résztvevő energiája ugyanarra megy, tehát teljesül.
5. Ez a kritikus pont. Visszaellenőrzés. Ilyenkor kiderül, hogy valóban kompromisszum született, vagy ismét az erőszakos fél akarata lett átmásolva. De fekszik - nyugszik. A papíron feketén - fehéren ellenőrizhető az egész.
Sok sikert hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése