2010-01-20

Rendelkezésre állok

Teljes erőbedobással, ismét rendelkezésre állok itthon. Várom szeretettel mindazokat, akik tudni szeretnék, milyen energiákra, feladatokra számíthatnak a 2010-es évben. Páran már voltak, és mint mindig, remekül alakultak a dolgok. Bejöttek a tavalyi húzások, és az idei lapok is összecsengenek. Már 14 féle orákulumból húzunk. :-D
Várom azokat is, akik a Nelsonnal akarják magukat rendbe hozatni, vagy tovább akarnak haladni a szellemi tanulmányaikban, a reiki magasabb fokozatába szeretnének jutni, vagy oldani szeretnének. Árat ebben az évben sem emeltem.
A tapasszal remek tapasztalataim vannak. Mások szerint látványosan fogytam. Én magamat látom minden nap, csak a ruhákon, cipőkön, gyűrűn veszem észre a változást. Sok év után megvettem az első női formájú cipőt! :-D Látványos a változás a környezetemben is azoknál, akik használják. Én, mint első számú kísérleti alany, ebben a hónapban a plusz tapaszt rendeltem meg, hogy arról is legyen saját élményem. Mellé rendeltem már italt is, hogy a vitaminokat és nyomelemeket pótolni tudjam, mivel elképesztően keveset eszem.
Üzenem azoknak is, akik ezzel kapcsolatban vártam rám, itthon vagyok és munkára készen!
Február 4-én megint megyek Romániába.... addig mindent bele!
Felgyorsulnak az események...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése