2011-07-06

Megtisztulás

Megtisztulás és felfrissülés!

Jelentem, szombat óta takarítottam mostanáig. Mivel Ancsa elköltözött, át kellett rendezni a lakást. Szerencsére nem volt segítségem benne. Mondjuk az ágyat egyedül átvinni a másik szobába nem volt könnyű, de legalább minden oda került, ahová akartam, nem egy esetben a harmadik, negyedik verzió lett a végleges. Más lehet, hogy idegrohamot kapott volna, de így magammal nem vitatkoztam. :-)


Levittem 8 kukazsáknyi lomot a szemétbe. Hihetetlen, hogy mi gyűlhet össze egy kis lakásban! Persze, szokás szerint ezt is túlteljesítettem. Újabb és újabb területeket pucoltam át, pihenés nélkül. Vicces, ahogy mozgok. Minden porcikám sajog. Ezért pihenésképpen ma levezetek 500 km-t és tartunk egy bemutatót Zalaegerszegen.


Mindenkinek szívből ajánlom ezt a felfrissülést. Érdemes megcsinálni. Döbbenetes por, piszok, na és persze felesleges dolgok vesznek körül bennünket.  Félreértés ne essék, szoktam takarítani, de mikor elhúz az ember egy nagy bútort, meglepő, mi gyűlhet alatta össze. A szekrényekben szépen eldugott vacakokról nem is beszélve! Nem mondom,, fáradtságos minden fiókot és rekeszt átnézni, de megéri! Leginkább persze energetikailag!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése