2012-01-24

Riport


Mivel még sötétben indultam, a teljes napkeltét az úton töltöttem, kelet felé. Érdekes volt,  hogy a hatalmas szél és a napsütés ellenére majdnem a határig vizes volt az úttest. Ezért végig hunyorognom kellett.


Kék égbolt és fekete földek.


Itthon idén ennyi havat láttam, ez már Berettyóújfalu.


Alig léptem át a határt, szürke lett minden. Nem panaszkodtam, végre pihenhettek az arcizmaim. :-)


Itt viszont már van hó. Az út tökéletesen járható, mint mindig.


Elértem Kolozsvár előtt az autópályát. Sajnos a legszebbet nem tudtam lefényképezni: egy csodás szivárvány fogadott. De annyira kanyargós a feljáró, hogy közben képtelenség exponálni. Aztán megjelent a Nap is. :-D


Már nem kellett hunyorognom, hátulról ért a fénye. Káprázatos.


Az ott a Tordai - hasadék. Aztán lemerült a fényképezőgép.


Mivel ezeket a színeket nem lehet kihagyni, kénytelen voltam fél kézzel elemet cserélni vezetés közben. Megérte! Közben Csaba hívott, de alig hallottam valamit, a kihangosítom szerintem megfázott. :-)
Leérve a pályáról jött megint egy hívás, egy még ismeretlen blog olvasom keresett meg. Közben olyan volt a látvány, hogy félre kellett állnom.



Semmi szűrő, semmi csalás! TÉNYLEG ilyen színű!!!!!


Az embernek eláll a lélegzete!


Ha nem a saját szememmel látom, fotótrükknek hinném.


Itt viszont nem volt hó. Inkább ősznek, mint télnek tűnik. Aztán megálltam egy benzinkútnál 4 percre. Mire visszaültem, pillanatok alatt besötétedett. És jött a fekete leves!
.
A GPS szerint már csak 60 km volt hátra, az egy óra. 60km/h sebességgel. De csak lépésben haladtunk. Ilyent még nem tapasztaltam. Elkiabáltam, hogy itt mindig jól járhatóak az utak. Napközben kicsit olvadt, és rengeteg átfolyás van. Estére ez lefagyott. 20-30 km/h "sebességgel" vánszorogtam. Azt hittem soha nem érkezem meg.


Nos, ami otthon nem esett le, az mind itt van.
Végül az utolsó órában nagyon kifáradtam, de egyben, szerencsésen megérkeztem Székelyudvarhelyre.
4-kor keltem, és kész a riport nektek. :-D

1 megjegyzés: