2015-09-04

Ébresztő Magyarország!


Ismét ég az arcom, hogy ebben az országban élek:

"Osztrák aktivisták autókból és buszokból szerveznek konvojt a Facebookon, hogy vasárnap elhozzák a menekülteket Budapestről. A kezdeményezéshez eddig már 600-an csatlakoztak.
Szerintük Ausztria és Németország tétlenül nézi, ahogy Magyarország meggátolja az érvényes jeggyel rendelkező embereket a továbbutazásban, miközben Budapest utcáin ellátás nélkül, katasztrófa közeli állapotban kell élniük.
A konvoj első része szombaton délelőtt indul Bécsből, hogy lehetőleg minél több menekültet el tudjanak hozni Budapestről Bécs és Németország felé.
Biztosítanak mindenkit, hogy ez nem csak egy spontán fellelkesülés, magyar, osztrák és német szervezetekkel is kapcsolatban állnak. Jogászokat is visznek magukkal, hogy egy legkevésbé se veszélyeztessék a menekültek biztonságát.
A kezdeményezés mögött olyan civil szervezetek állnak, akik hasonlóan ítélik meg az elmúlt napokban Magyarországon kialakult helyzetet. Továbbá várják, hogy más segélyszervezetek, NGO-k, busztársaságok, taxisok és szakszervezetek is csatlakozzanak az akcióhoz. Az osztrák kormányt pedig felszólítják: érje el a magyar kormánynál, hogy nyissák újra a Keleti pályaudvart, ahonnan a menekültek az osztrák vasúttal járataival tovább tudnának utazni. Megkérik azokat a politikusokat,  hogy ne próbálják megakadályozni őket, hogy megtegyék azt, amit most szerintük minden józanul gondolkodó embernek tennie kellene."
Emlékszem, mikor még filmesként Ausztriában forgattunk, talán 1987-ben. Ebben nem vagyok egészen biztos. Gyönyörű, tiszta volt Bécs. Naponta bejártam a városba. Majd megnyitották a határt, és özönlött a sok magyar hűtőszekrényeket venni. Minden kocsi tetején vittek haza egyet. Az idősebbek emlékeznek erre. :-)
Másnap térdig szemétben járt Bécs. Eldobott zacskók, üvegek mindenfelé. A következő nap tele volt a város kétféle táblával: Magyarok! Ne szemeteljetek! és Ne lopjatok! 
Pedig csak a sűrűn felállított szemetesig kellett volna elvinni az uzsonnás zacskót. 
Nem mertem magyarul megszólalni, rémesen szégyelltem magam. 

Most valami visszajön ebből a szemétből, (karma), de erről a menekültek nem tehetnek. Ennyi embert ilyen kis helyen összezsúfolni megfelelő háttér nélkül nem lehet. Mielőtt még morogna, kedves honfitársam, az EU nem kevés pénzt ad erre. Csak ellopják ezt is, mint mindenünket a bennfentesek. 

Másik:

Minden elismerésem a következő hölgynek! Hozzáteszem, bárki kipróbálhatja. Megérné.


Beöltözött és odament a Keletibe, hogy tesztelje az állapotokat:

http://www.mindenegybenblog.hu/igaz-tortenetek/kalandvagyo-anyukakent-ugy-dontottem

Az én egyik lányom is muszlim lett. Két éve is, vele sétálva rengeteg atrocitást láttam. Beszólnak neki, hogy menjen haza, és ez csak a legenyhébb. De jelentem, még a szülei is Pesten születtek. ITTHON van. 
Nem az adott embert látjátok, hanem a saját butaságaitokat, elképzeléseiteket!
Fogalmatok sincs arról, milyen életet él egy muszlim család! (Tényleg milyen rossz lehet például, hogy egy korty alkoholt sem isznak!)
A kendőt azért viselik, mert nem akarnak tetszeni más férfiaknak. Otthon csodaszép ruhákat viselnek, de az csak a saját férjükre tartozik. Én nem járok így, de megértem ezt a gondolkodást is. 
Az miért nem zavar senkit, hogy az apácák is ezért viselnek fityulát? Ja, nekik szabad, mert ők keresztények? A mögöttes tartalom ugyanaz!

Görög katolikusnak születtem, római katolikus templomban voltam elsőáldozó és bérmálkozó. (Tompa Nándor atya most ott segítene a muszlimoknak, ez biztos!) Aztán a sok felismerés miatt elfordultam az egyháztól, majd a Buddhista Főiskola révén több vallást megismertem. Nem vagyok buddhista sem, nem vettem menedéket. Úgy érzem, minden vallás egy mankó, és én már járok a saját lábamon. Csöpel láma is egyetértett ezzel. :-) Megvan a magam oltára, a magam szertartása. A Dalai Láma őszentsége üzenetét most fordítottuk le Kristóffal. Szívemből szólt az üzenete. De ma elgondolkodtam, hogy szolidaritásból muszlimmá kéne válnom. 

Egy hívő muszlim ugyanúgy nem gyilkol, ahogy elvileg egy keresztény sem. De annak ellenére, hogy a Tízparancsolatban ott áll a NE ÖLJ! -mégis 2000 éven át végigmészárolták a világot Jézus nevében. Nem a többség, ahogy a muszlimoknál sem. Mindenhol vannak szélsőséges elemek. Csak épp tükörbe kéne nézni! 
Amit a "kereszténység" véghezvitt a négerekkel, indiánokkal, ausztrál őslakosokkal, és még sorolhatnám....!


A karma visszaüt. Jogosan.


Azt nem kellene elfelejteni, hogy EGY TEREMTŐ van, és MINDEN TEREMTMÉNYE EGYFORMÁN KEDVES SZÁMÁRA. 

MAGYAR! TE SEM VAGY PROTEKCIÓS! (Bár tudom, hogy a többség nem a teljesítménye, hanem a protekciója révén érvényesül. De a külvilágban ez nem működik, csak a korrupt országokban.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése