2015-09-23

Nyílt válasz Csipak Ibolyának



Ezt a kedves bejegyzés többször is elküldte tegnap. Mivel egy haldoklónál jártam, és este a Migration Aid rendezvényén fotóztam, reggeltől késő éjjelig nem voltam itthon, nem voltam laptopnál, nem válaszoltam elsőre. Bemásolom a hibákkal együtt:

AZ IGAZSÁG , AKÁR A SZÖG KIBÚJIK A ZSÁKBÓL, IME - TERÉT ANYA 8 PARANCSOLATA --ÜZLETFEJLESZTÉSBEN SIKER ÉS TŐKEGYARAPODÁS . --A BAJ HELYSZÍNÉN SEGÍTS, S HA MÁR NEM  FÁRASZTOD MAGAD A ELSZEGÍÉNYÍTETTEK UTCÁIN ÉS LTELEPEIN, MEGTEHETED EZT A KÖZELI CIGÁNYTELEPEN IS JÓSÁGOSAN BLOGOLÁS HELYETT


Kedves Ibolya! 

Bár egyszer már válaszoltam, de megismétlem, látom, szükség van rá. Amikor megírom a cikket a blogon, azt megosztom a Facebook oldalon is, és a G+ oldalon is. Valamiért a G+ oldalon nem a cikkhez tartozó kép kerül néha be, hanem a blog oldalsávján található képekből valamelyik. Ez valami technika hiba, de erről nem tehetek. Ha venne parányi fáradtságot, és rákattintana a cikkre, láthatná. De ez már egyszer előfordult, és akkor is megírtam. Így hát osztályt ismétlünk. :-) Egyszer csak megérti. 


(Ez a "Bűnös kép, ami oldalt található. Aki ismeri a számsoros anyagot, örül neki. :-) )

Egyébként: Mi a baj azzal, ha az üzletfejlesztésben siker éri az embert? 
Amúgy kenyéren, vízen, rizsen, esetleg krumplin élek évek óta, mert rengeteget dolgozom ingyen. Két éve az autóm is elvitte a bank ezért. Rengeteg ingyenes vagy jelképes összegért végzett munkám van. 
Tegnap este épp egy hajléktalannal beszéltem meg, hogy hetente feljön fürdőszobában megfürödni és kimoshatja a ruháit nálam. Önhöz hány hajléktalan jár, ha kérdezhetem? 
Amíg autóm volt, évekig heti több alkalommal vittem csomagot hajléktalanoknak. Nem csak a menekülteket támogatom. Én ebben nőttem fel. 
Az Édesanyám háztartásbeli volt és az iskolámban (VIII. Práter utca) a szülői munkaközösség elnöke. Megszervezte, hogy minden ilyen gyerek, akinek nem kell napközibe járnia, mert otthon van anyukája, hazavitt magával egy cigány gyereket ebédelni. Én a Pataki fiúkkal ebédeltem otthon, aztán mentek haza tanulni. 
Nem ártana előbb megnézni, kinek mit írogat. 
A blogolásra is jut időm, mert 10 éves korom óta éjfél után fekszem le, és hajnalban kelek. Napi 19-20 órát vagyok ébren. Ezt igyekszem hasznosan eltölteni. Egyedül élek, magam osztom be az időmet, és nem láttam egyetlen részt sem a Barátok közt sorozatból. 
Van még kérdése? 

(Valaki tudja az okát, hogy nem mindig, de néha nem a cikk képe jelenik meg, hanem az oldalsávból valami? :-) A hiszti és a félreértések elkerülése érdekében.) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése