2009-09-19

Valami elindult...

Még mindig a tegnap késő délután hatása alatt vagyok.
Voltaképpen pár napja sikerült a Zöld Tara mantráját letöltenem, és ez lett a csengőhangom a telefonon, a kocsiban pedig végtelenítve hallgatom, pontosabban énekelem, valami elképesztően feldobott állapotban. Rám mantra még hosszasan nem volt ilyen hatással!
.
Így érkeztem meg a Mályva térre. Aztán megjött Rosemary és leültünk Erzsivel és Tiborral megbeszélni az ÜGYet.
Érdekes volt, régóta érzem azt, hogy kevés sajnálkozni másokon, segíteni kell. (Emlékszem, mikor elkezdtem HIV fertőzöttekkel dolgozni, sokat bolondnak tartottak: "Felhozod a lakásba őket? És ha a gyerekeid elkapják?" Persze, hogy nem kapták el, de megbeszéltem velük, és ők is benne voltak a dologban. Ezért nagyon büszke vagyok rájuk!)
Lassan 20 éve én ezért nem Magyarországban, hanem a Föld nevű bolygóban gondolkozom, reikizem, takarítom, stb. Minden véleményem, megnyilvánulásom globális, nem helyi. És bevonzottam másik 3 embert, akik hasonlóan látják a világot. Ültem ott, nagyon boldog voltam, hogy összehoztam őket, és hogy részese lehetek valami nagyszerű megszületésének.
Ezek az emberek felváltva kimondták szó szerint azokat a mondatokat, amiket évek óta leírok a naplómba. Döbbenetes élmény volt. Megint a gondolat teremtő ereje és a vonzás / rezonancia törvénye méltóképpen nyilvánította ki magát.
Hálás köszönetem, hogy átélhettem ezt a délutánt, és kívánom magunknak és mindenki másnak, hogy meg is valósuljon a tervünk. De ez nem is lehet másképpen!
Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése