2010-06-13

Szeretet és hála

Ezen a héten elképesztő mennyiségű figyelmet és szeretetet kaptam Tőletek. Minden apró levél, telefon hozzájárult ahhoz, hogy megmenekült a kocsim. Nem győzök elég köszönetet mondani mindenkinek!
Hála egy szárnyatlan angyalpárnak, nem kell eladnom az autót. Köszönöm ezt azoknak a nevében is, akikhez ezentúl is el tudok jutni a kis "fényszekeremmel" itthon és Erdélyben is.
Ki kellett mondanom, hogy ha a Plútó el akarja vinni a kocsit, hát vigye. Ha a Rendszer nem akar teljesen ellehetetleníteni, maradjon meg. Ha jó, hogy Romániába járok segíteni, tudjam megtartani az autót. Fél óra múlva érkezett a megoldás. Döbbenetes!
Kívánom, hogy minden hasonló helyzetben lévő lélek így járjon, ilyen segítséget kapjon, és sikerüljön mindenkinek a rezgéseit egyre magasabbra vinnie.
Ne felejtsük el, hogy ez egy csapatmunka. Egyenként nem jutunk előre, de összefogva minden megoldható.
Még egyszer hála, hála és hála Mindenkinek!
.
Sajnos még mindig nincs kimenő hívásom és internetem otthon. Ezért is kérek elnézést, hogy nem tudtam mindenre azonnal válaszolni, reagálni.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Magdi,

    ez ígéretesnek tűnik. Vess rá egy pillantást.

    http://hetaranyfeny.com/#/allasajanlat/4539883134

    Cs.

    VálaszTörlés
  2. Milyen az élet?! Épp 2 napja jártam náluk, visszavittem eladatlan termékeket. Nekik sincs bevételük, csak az ingyenes kezelések mennek. :-D
    De drága vagy, és nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés