2012-02-21

Megérkezés és WC ügyek


Meghatóan sokan izgultatok értem. Jelentem szerencsésen megérkeztem. Bár pár helyi tündérre frászt hoztam: kint maradt a kocsiban a román telefonom. Hiába hívtak és megijedtek. De Lali küldött sms-t a magyar készülékre, és megoldódott minden.

Útközben történt:
Megálltunk a szokásos Shell kútnál. Vicces, hogy 8-10 nő állt sorban, mert 1 WC van. Kérdeztem, hogy a férfimosdó foglalt? Döbbenten néztek rám, hogy hát az férfi WC. Na és? Mert egy piktogram van az ajtón? Nevettek, és elkezdték azt is használni. A csoport így hamarabb elfogyott, és persze én voltam az utolsó, nekem is a férfi oldal jutott. Mikor kijöttem, egy fiatalember épp be akart jönni. Döbbenettel nézett rám, aztán az ajtóra és megint rám. J Miért nem logikus, hogy ilyen esetben használjuk mindkét oldalt?


Másik WC-s eset:

Váci út 110. Irodaház. Nők sorban állunk, mint mindig. Irodaházakban az ivararány legtöbbszőr a nők felé dől el. Az előadáson is 3/4 részt nők voltunk, de nincs több női mosdó, csak egy.
Végre rám kerül a sor. Használati szabályzat lóg a falon. Nagyon hivatalos. Nevetnem kell. De aztán körülnézek jobban és megdöbbenek.


Ahogy mondtam, mindössze EGY WC van.


De KÉT kézmosó. ????? A tervező mérnök úgy gondolta, hogy egymás után két csapnál is kezet mosunk? ?????? Elképesztő! És ezt valaki jóvá is hagyta. Volt kivitelező is, és senkinek nem szúrt szemet ez a butaság? Éberség, józa ész? Hol vagytok?
...
Marosvásárhelyig volt egy útitársam is Laci személyében, jókat beszélgettünk. :-) Itt nagy a hó, de ahogy sejtettem, járhatóak az utak. Tudtam, hogy várnak, dolgom van és itt kell lennem. Meg is adatott.

Csütörtök óta Vikiék költöztetése volt a téma. Fizikailag kipurcantam a sok fordulóban a 2 lakás között. Most ücsörgős napok jönnek, az izmaim kipihenhetik a szokatlan igénybevételt. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése