2013-02-14

Angyalok körében élek


Kemény napok vannak mögöttem.
Családi hétvége volt, ami mindig élvezet. :-)
 

Lóri részben velünk volt, és Benivel is töltött egy napot.
 
 
Nimród hatalmasat nő hétről hétre. Jókedvű legényke.
 


Zsófi élvezettel költözött be a régi telefonomba.
Megnéztünk 2 Harry Potter részt is, amikről lemaradtam.
 
Amint elmentek, neki akartam ülni dolgozni. A laptop másképp gondolta. Nem kapott áramot. Két napig csak a telefonon tudtam elolvasni a leveleket. Kedden megjött az új gép, aztán kimentem Csabához.  A réginél csak a töltőt kellett javítani. Aztán programokat töltött az újra. Késő éjjelig ez ment. Tegnap és ma, mostanáig átköltöztem az egyik laptopból a másikba. Még nem teljes, de már tudok írni ide. Végre Vikinek megint lesz laptopja, én meg jobban elférek ebben. Vicces volt, ahogy "megkaptam" ezt.
Káprázatos, hogy másfél hónap alatt meglett minden technikai dolog, amire vágytam az idei élettervemben: projektor, fényképezőgép, telefon, laptop. :-) Hálás köszönet érte.
 
 
Tele vagyok angyalokkal. Csaba a laptopokkal tett csodát.
Bori hozott egy igazi festőt, és a jövő héten végre eltűnik a beázás nyoma. Szombaton beavatás, vasárnap nagy pakolás.
Egy másik angyalomnak hétfőn volt a születésnapja, és az oltárjához vásároltunk szobrokat. Személy szerint megtiszteltetés volt segíteni ebben, és a legjobb, hogy valaki a születésnapján készítse el a oltárát. Egy szomorú azért történt: a nagyker, ahol eddig ilyesmit vásároltunk, megszűnt. Viszont egy másikban regisztráltam magam Tibi vásárlásával.
Másik angyalom éjjelente levelekkel lep meg. Remek érzés, hogy gondolunk egymásra.
Lonci angyalom meglepett egy "crazy slime" dobozzal. Igaz, a zöld helyett inkább kéket kértem.
Csillával és Nusiékkal élvezet volt újra találkozni.
Szóval napi 20 óra ébrenlét sem elég. Visz a lendület. Bár néha percekre majd leragad a szemem, de élvezem.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése