2013-02-17

Szombati szárnyalás


Tegnap két angyalommal töltöttem a napot. Reiki 3-as és szimbólum beavatás volt. Minden pillanatát élveztük és egymás társaságát is.
Mindkét úrnak ugyanaz a karmikus feladata, nagy az összhang. :-) Angolul is fogunk tanulni együtt.
Remek lencsét ebédeltünk, és késő estig ment a tanulás, aztán meg is kezeltem őket. Majdnem éjjel 1-kor váltunk el.
 
Szuper nap volt, mert:
- imádom őket
- határtalan boldogság számomra beavatást tartani
- élveztem, hogy a pps anyagot kivetíthetem a tévére
- miattuk meleget is ettem és nem egyedül ebédeltem
- szédítő érzés a cranio - reiki kezelés, és kettőben is volt részen egy napon
- láttam, hogy ők is élvezik az egészet
- rendkívül értelmesen és hasznosan telt el a nap
- mindhárman remek hatással vagyunk egymásra (már sok életen át)
- hozzájárultam, hogy ők is egymásra találjanak
 
Hálás köszönet minden pillanatért! Kívánom, hogy mindenki éljen át ilyen elégedett napokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése