2009-06-15

Kőtenger fogadó

Nagyon kedves, régi filmes kollégám tulajdona a Kőtenger fogadó. Ők láttak vendégül ezen a hétvégén.


Fura érzés volt, hogy épp elment egy csoport, és egyedül voltam vendég az egész épületben.

Nagyon kellemes, igényes környezet, szépen karbantartott épület. Sokkal jobban szeretem az ilyen házakat, mint a moderneket.

Az emeleten is, és lent is több szoba és fürdőszoba található.

Este egyedül tévéztem.

Lent található az étkező is, a konyha is.

Nagyon hangulatos, családias a légkör.

A szobám ablakából ez volt a kilátás:

Egy kis izgalomban is volt részem. Éjjel valami fura zajra ébredtem. Én, a pesti, mindig emeleten lakó lány nem ismertem fel azonnal, hogy valami állat rohangál a tetőn. Szokatlan volt, hogy egyedül voltam az egész épületben. Aztán jót nevettem magamon.

Ha valaki ki akar kapcsolódni, elvonulni a hajszából, szívből ajánlom a fogadót is és Szentbékkállát is. Időutazás az egész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése