2009-06-26

Meghalt Michael Jackson

Csütörtök délután meghalt Michael Jackson amerikai popénekes. A sztárt kómában találták meg a házában a kiérkező mentők, akik a kórházban még egy órán át próbálták újraéleszteni, sikertelenül. Az énekes halálát szívleállás okozta.
Számomra ő egy szerencsétlen sorsú ember volt. Hogy valaki ennyire nem tudja önmagát elfogadni?! Mindig őt hoztam fel példának erre. Az ember nem bújhat ki a saját bőréből!
A zenei tehetsége kétségtelen. (Persze éppen ezért született le ebbe a családba.) De mint ember, katasztrófa. És a sanyarú gyermekévekre sem lehet egy életen át hivatkozni.
Nem bántani akarom, csak azt sajnálom, hogy magánemberként nem sok öröme volt. Persze a "nagyérdemű közönség" szempontja kimerül abban, hogy milyen zenét hallgathatnak. Én sajnos a szerencsétlen embert is látom benne, nem tudom szétválasztani a kettőt. Ha az energiáit másképp osztotta volna el, lehet, hogy pár számmal kevesebb maradt volna utána, de boldogabb ember lehetett volna.
Remélem, a következő inkarnációban jobban megy majd neki. Szurkolok érte.

1 megjegyzés:

  1. Igen nehéz önmagunkká válnunk és önmagunk lennünk.

    Bizos nem lehetett könnyyű feketének születni, egy fehér világba, de kár menekülni, megtapasztaltam.

    értelmetlen.

    Az, hogy széles az orrom,hogy vastag a szám az enyém Apukámtól kaptam, talán a legjobb dolgok egyike.

    Szerintem ezeket az átalakításokat senki sem várta.....el....

    Én is nagyon szurkolok érte és remélem mindannyian okulunk a példáján....

    feltétlenüll kell a szilikon és a sok műanyag??

    VálaszTörlés