2011-11-16

Kérd és megadatik kártya


Megjelent az Édesvíz kiadó legújabb kártyája. Kipróbáltam, jó.
Húzhatsz úgy, hogy mit üzen MOST NEKED az Univerzum? És elolvashatod a kártya mindkét oldalát.
A kártya egyik oldalán rövidebb a szöveg:
"Érzelmi helyzetem megváltozhat."
A másik felén a magyarázat:
"Helyzetedet egy bizonyos tárgyra irányuló figyelmed hozza létre. Szeretnénk, ha megértenéd a saját helyzeted elérésére irányuló szándék rendkívüli értékét. Mert ha akarsz valamit, az úgy is lesz. A részletek ugyan különbözőképpen alakulhatnak, de rezgését tekintve a lényeg mindig pontosan megegyezik majd."

Így is van. Ha a problémára figyelsz, abból lesz több, ha valami kedvezőre, akkor azt vonzod be.
.
Minden erdélyi utazás alkalmával elhaladok egy pici reptér mellett. Sóvárogva lestem a gépet minden alkalommal.


November 3-án 10:43-kor készült ez a fotó. Félreálltam, ahol lehetett, de a kis repülő nem látszik innen. Nagyot sóhajtottam, mennyire jó lenne egyet repülni! Aztán nem szálltam ki a kocsiból, hogy megfelelő képet tudjak készíteni, hanem visszatértem az útra és jöttem haza.


November 5-én, két nappal később Kőszegen jártam a cranio miatt. 15:30-kor már bent ültem a gépben és repültem! Mindössze 2 nap telt el. :-) És ráadásul "meglepetés" volt, én semmit sem tettem, szerveztem a repülésért. Eszembe se jutott, hogy Kőszegen erre alkalmam nyílhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése