2011-11-09

Mámor folytatása

Elindultunk a reptérről haza. Cili megkérdezte, megnézném-e a munkahelyét? Persze. Miért ne? Annyira el voltam foglalva a repülés örömével, hogy át sem gondoltam, mi lesz ebből. Gondoltam, látok egy irodát. El is felejtettem, hogy ő kántor. 


Ismét a Jézus Szíve templom, de most lentről. A templom be volt zárva, csak az előtérig lehet bejutni. Mi bementünk az oldalajtón, egy csigalépcsőn mentünk egymás után. Már a Mátyás templom tornyában is jártam egy forgatás során. Mindig érdekelt minden.


Sajnos a fényviszonyok miatt nem lehetett igazán jó fotókat készíteni. Mivel zárva volt a templom, nem voltak felkapcsolva a lámpák.



Ez nem az én képem, de látnotok kell, hogy néz ki fényben a belső tér.
Miközben én próbálkoztam a képekkel, Cili odaült az orgonához és felcsendült a zene.


Két hangszer van, amitől bizsereg mindenem: a dob és az orgona. És most csak nekünk szólt a muzsika.

Cili csodás teremtés. A kántori munka mellett masszázzsal foglalkozik. Otthon csodás ételkölteményeket készít. Mind különleges, nem szokványos étel, amit nála ettem. Van három gyönyörű lánya. Az ikrek ráadásul együtt hegedülnek. Bár már felnőtt hölgyek, még mindig egyformán öltöznek, együtt nevetgélnek és persze muzsikálnak. Olyan jó ennyire harmonikus családot látni.
Gyuri este kérdezte, hogy tudom-e, mi van a kulcskarikájára írva? Nem tudtam. "Mennyország kulcsa." - mondta. És igazat adok neki.


Egyébként a figyelmesség fokairól:
Szombat este megjegyeztem, hogy milyen remek látni az égő tűzet. Imádom nézni a lángokat.
Másnap délután, mikor hazaért, kérdezte, észrevettem, hogy lepucolta az üveget az ajtón, hogy jobban láthassam a tüzet. Nevetve mutattam meg az órákkal hamarabb készült képeket a telefonon, hogy igenis, értékeltem a fáradozását.
Tényleg a mennyországban érzi magát az ember, ha ennyi figyelem és szeretet veszi körül.
Kívánom, hogy jó egészségben éljenek még sok ilyen boldog évet! Teljesüljön minden vágyuk!


Azt elhatároztam, hogy jövőre elhozom az unokáimat, hogy vigye el őket egy sétarepülésre. Mindenkinek tiszta szívvel ajánlom.

2 megjegyzés:

  1. Drága Magdi! Nagyon jó volt olvasni az élménybeszámolódat a repülésről, és arról a bizonyos "munkahelyi látogatásról". :-)) Cili pedig egy Csoda, és tényleg árad a harmónia az egész családból, olyan jó ilyet látni, tapasztalni! :-) V.

    VálaszTörlés
  2. A cranio részét Neked is köszönhetem. :-) Különleges hétvége volt, az biztos.

    VálaszTörlés