2009-05-31

Nagyapáim

Ő id. Krasznai János, az apai nagyapám. Magas, erős, jóvágású férfi volt fénykorában. És a férjem. Én voltam az első felesége. Persze, amikor ezek a képek készültek, még nem tudtam a reinkarnációról semmit. Csak nagyapámként szerettem.

Ma már tudom, én voltam az első felesége, szültem neki gyerekeket, de a legkisebb (az Apám) 4 éves volt, mikor meghaltam. Szerettem Őt, de sok fájdalmat is okozott. Inkább a halált választottam. Ma már nem neheztelek rá. Unokájaként közel tudtam kerülni hozzá, és Ő is nagyon szeretett. Mi lett volna, ha tudja, ki vagyok? :-D

Ő a drága TATA! Bíró Sándor. Anyám nevelőapja. Pici kora óta Ő nevelte Anyut. Nagyon intelligens, csendes, türelmes ember volt, aki rajongott értem! És én is Őérte! Vele sokkal több időt töltöttem, mint a másik nagyapámmal. Ő volt az első halott is, akit ebben az inkarnációban láttam. Talán ezért sem félek a halottaktól és a haláltól. Sajnálom, hogy olyan régen elment. Szeretetem elkíséri, bárhol is legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése