2009-05-07

Sikerek

Tegnap előtt délután dolgoztam valakivel a gépeken. Kicsit türelmetlenül viselte az egy helyben fekvést. Sok problémájával foglalkoztam. Mikor elment, nem volt feldobva. Az volt a lényeg, hogy siessen haza. Úgy éreztem, nincs meggyőzve, hogy történt vele valami gyógyító folyamat.
De mikor hazaért a beteg édesanyjához, azonnal hívott, hogy mire a megállóba leért, már megszűnt pár izomfeszülése, ami régóta fájdalmat okozott neki.
Másnap délelőtt megint hívott, hogy újabb jó élményeit megossza velem. Kora délután harmadszor is áradozott és kért új időpontot és ajánlott valakinek, akivel beszéltem is. 
Szeretem e lelkes pácienseket! 
Én magam 3-4 naponta alkalmazom magamon. Szemmel követhető a változás, és szembesülnöm kellett, hogy amire azt gondoltam, már ki van oldva, a gép a finom érzékelőjével még mindig megtalálja és tovább korrigálja. 
Áldja az Ég e gépek feltalálóit! 20 éve csak manuális terápiával és lelki dolgokkal foglalkoztam. Közben a technika egyre újabb készülékeket produkált, amiket én most fedezek fel a magam számára. És nem győzök csodálkozni. 
Persze a lényeg nem változott: minden a magasabb síkokról indul, és csak eggyel magasabb síkról lehet gyógyítani. De ehhez a munkához remek segédeszközök ezek a csodás kis masinák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése