2011-01-12

Hála áradat

Reggel írtam a háláról. Nem is gondoltam, hogy mit indítok el ezzel. Megható válaszokat kaptam, amitől hihetetlen boldog lettem! Úgy gondoltam, ezt megosztom Veletek, tudnotok kell róla! Hálás vagyok ezekért a levelekért. Hálás vagyok azért, hogy ilyen barátaim vannak! Hálás vagyok, szerencsém van ismerni ennyi különleges embert! Ezekért a napokért érdemes élni!


Szia Magdi!

Hálás vagyok azért, hogy újból és újból felhívod ezekre a dolgokra a figyelmemet! :) Köszönöm!


Üdv. Kata


Hálás vagyok, hogy olvashattam ezeket a sorokat! Köszönöm!!!

.

Megint egy fanta levél...

Köszi hogy vagy!

.

Szia Magdi!

Hálás vagyok ezért az e-mailértJ.

Köszi, Szilvi

.

Kedves Magdi,

hálás vagyok, hogy elküldted ezeket a gondolatokat és megosztottad velem!!!
További szép napot!
SIldi

.

Kedves Magdi !


Köszönöm. Tágítani fogom a kört, akiknek hálás vagyok.


Üdv.: Zsuzsa

.

Szia Magdi! Nagyon köszönöm ezeket a gondolatokat! Amióta Téged ismerlek, nagyon sokat tanultam tőled és nekem nagyon sokat számít az, hogy mindig számíthatok Rád és értékes tanácsaidra, gondolataidra. Hála és köszönet mindazért, amit kaptam és mindazért amit kapni fogok:-)))))))))))) szeretettel kati

.

Ezek a képek GYÖNYÖRŰEK!!!!

Hálás vagyok, hogy átküldted nekem! J J J


Kedves Magdi!

Én is hálás vagyok Neked, hogy ezt a levelet elküldted és gondoltál Ránk! Nagyon jól esett!!!!
Nagyon köszönöm és a hála gyakorlatot bevezetem! Szükségem van rá, azt hiszem!
Ölelések és puszik sokasága: Hajni

.

Szeretettel köszöntlek Magdi!


Hálás vagyok,amiért ezt a csodálatos levelet elküldted nekem.

Hálás vagyok,hogy ilyen gyönyörű képeket láthattam.

Hálás vagyok, amiért rávezettél egy még jobb megoldásra.

Megköszönöm a szerető gondoskodásodat, s hogy példát mutatsz mit kéne nekem is csinálnom.

Míg olvsatam a leveled, a meghatottságtól potyogtak a könnyeim/most is hogy ezt írom,mert a lelkeig hatottál./ Köszönöm. Szeretettel Erzsi

.

Jó volt olvasni. Mi ezt esténként, a gyerekekkel közösen el szoktuk végezni. Utána jön a megerősítés: amit el akarunk érni, jelen időben. Tényleg működik.

.

Hálás vagyok, hogy olyan reikimesterhez járhattam, aki azóta sem feldkezik meg rólam.
Hálás vagyok neki, mert általa olyan információrengetehez jutottm, ami elnditott egy oylan útra, amire már régóta vágytam :)
Hálás vagyok azért, hogy olyan tudás elsajátitásába fogtam, amire már régóta vágytam: gyógymasszőr leszek :)
Hálás vagyok, mert a gyógymasszőr csapatban olyan emberekkel ismerkedhettem meg, akiket nagyon szeretek és lelki táraim lettek :)
Hálás vagyok anyukámnak, hogy e tanfolyam végigviteléhez hozzásegitett :)
Hálás vagyok sokmindenkinek, akik majd ezután jutnak eszembe :)

.

Kedves Magda!

Hálás vagyok Neked, hogy megosztottad velem azt a tényleg csodálatos dolgot.

Üdv.Ari

.

Hálás vagyok, hogy ismerhetlek és hogy lehetőségem van Tőled tanulni!
Szombaton újra...
Puszi:
Reni

.

Kedves Magdi!


Nagyon köszönöm, hogy ezt megosztottad velem is, és másnak is felhivod a figyelmét a hála fontosságára. Kb. két éve annak, hogy minden napomat hálával kezdem és hálával fejezem be, minden megváltozott körülöttem és hálás vagyok ezért.


Hálásan Ibolya

.


Kedves Csillag!

Hálás vagyok, hogy ismerlek, hogy szeretlek, és hogy tanítasz engem.
Hálás vagyok, hogy te az vagy, aki vagy.
Hálás vagyok, hogy ismered a szeretet törvényeit, és új utakat nyitsz meg előttem.
Hálás vagyok, és köszönöm, amiért felajánlottad, hogy szombaton mehetek hozzád cranio sacral tanfolyamra, befogadva a szeretetet amellyel adtad, és befogadva a szeretetet, amely meghozza számomra a lehetőséget, hogy viszonozzam neked, anyagi téren és más utakon is.
Hálás vagyok, hogy új utakat nyitok meg előtted, és mások előtt, és megismerhetem a szeretet áramlását.
Hálás vagyok, hogy az vagyok, aki vagyok.
Hálás vagyok a testemért, a lelkemért, a szeretetért, ami körülvesz.
Hálás vagyok, hogy van hol laknom, van mit ennem nagy a terem, és a bőség az élet minden területén körülvesz.
Hálás vagyok a testvéremért, és hogy szeretjük egymást.
Hálás vagyok a szüleimért, akik mindketten kihozták a legtöbbet magukból, és tanítottak engem, hogy azzá váljak, aki ma vagyok.
Hálás vagyok, hogy segíthettem anyukámat, hogy holnap hoz számított egy éve el tudott menni.
Hálás vagyok, hogy be tudom fogadni a színtiszta szeretet megnyilvánulásait.
Hálás vagyok, hogy befogadhatom, és átadhatom a szeretet üzeneteit.
Hálás vagyok neked a múlt szombatért, mert a nővéremnek sokat segített, mind a beszélgetés, mind a kezelés.
Hálás vagyok, hogy jól látok, jól hallok, és egészséges vagyok.
Hálás vagyok, hogy érzékszerveim tökéletesen működnek, és betekintést nyerhetek a világ titkaiba.
Hálás vagyok, hogy segíthetek, gyógyíthatok másokat, s mindeközben szeretetet adok és kapok.
Hálás vagyok a művészi képességeimért, hogy kiteljesedhetek, az irodalomban, a költészetben, a zenében.
Hálás vagyok, hogy sportolhatok, lovagolhatok, és azt csinálhatom amiket szeretek.
Hálás vagyok, hogy tanulhatok, és továbbadhatom a tudásomat.

Szombaton találkozunk a cranion! :))


És folyamatosan jönnek a levelek... Imádlak Benneteket! Magdi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése