2011-01-17

Köszönet mindenkinek

Megható volt, hogy mennyien felköszöntöttek! Ennyi tortát még soha nem kaptam. És egyiken sem gyertya, hanem csillagszóró vagy tűzijáték volt. (Mert hogy gyertyát nem fújun el.) :-DDD
Elnézést kérek azoktól, akiknek nem vettem fel a telefonját, de szombaton és vasárnap cranio volt. Remek hangulatban és értelmesen telt a hétvége. Nagy megtiszteltetés volt ez számomra. Köszönet minden résztvevőnek.
Ráadásul egy napig nem kapcsolt be a számítógép, mintegy hírzárlat volt.
Szombaton este még különleges élménysorban is volt részem: rábeszélés miatt tömegközlekedés, :-DDD séta, törzshely megtekintés, mozi. Bár a villamosjegyeink többe kerültek, mint a benzin, de kalandnak fogtam fel a villamost és a hévet. Boonmee bácsi érdekes filmcsemege, nem az a pörgős fajta. De kellemesen lelazított. És volt egy jelenet, ami még mindig előttem van: vízesés a tónál, és mögötte a barlang bejárata... sok éve járok ide meditációban. Hálás köszönet az élményekért!
Szóval az utóbbi 3-4 napban 3-4 órát aludtam csak éjjelente, de élveztem minden percet. Most igyekszem válaszolni a levelekre sorban, előbb - utóbb mind sorra fog kerülni. Bár kedden nem sokat leszek itthon, netközelben...
Ilyen megható leveleket kaptam:
Drága Magdi!
Hálás vagyok a sorsomnak, hogy Téged megismerhettelek, köszönöm, hogy megosztod velem az intuíciódat. A legőszintébb jószándékkal kívánok Neked Csillagokat és persze Jó Szelet...
egy (általában) csendben figyelő barátod."
Most erre mit lehet mondani a meghatottságon kívül? Szeretem az életet és imádlak benneteket!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Magdi!

    Kívánom, hogy süssön Rád mindig a napocska, a bánat elkerüljön Téged, tudd könnyedén venni az akadályokat, amik aztán -azt reméljük- értelmet nyernek majd egy szép napon.
    Folytasd tovább az utadat...a csillagok felé:)!
    Légy nagyon boldog!

    Mi még nem ismerjük egymást, de ez most nem is fontos:). Úgy érzem, most jött el az ideje, hogy egyben köszönetet is mondjak Neked azért, mert vigyázol valakire, aki számomra a világon a legfontosabb...
    Kimondhatatlanul hálás vagyok és köszönöm Neked!

    Szeretettel:
    Eszter

    VálaszTörlés
  2. Drága Eszter!
    Bár nem tudom ki vagy, de hálás vagyok a soraidért. :-D
    Azt meg lehet tudni, ki a közös ismerősünk?
    szeretettel: Magdi

    VálaszTörlés