2011-01-12

Hála gyakorlat

"A legjobb hozzáállás, amit csak célul tűzhetsz ki magad elé, a HÁLA és a MEGBECSÜLÉS. Ha őszintén hálás vagy mindazért, ami már jelen van az életedben, automatikusan és könnyedén még több jót vonzol magadhoz. Ez a két érzelem magasabb rezgési frekvenciával rendelkezik, és a Vonzás Törvénye révén mindig egyre több olyan dolgot vonzanak az életedbe, amiért hálás lehetsz." (Jack Canfield: Élj a Vonzás Törvénye szerint!)


Kipróbáltam és remekül működik. Többször írtam hála levelet másoknak. (Kicsit zavarba is jöttek. Dolgozni kell azon, amikor nehezen fogadjuk el a köszönetet vagy a dicséretet. :-DDD) Ezen kívül a reggeli szertartásom része, hogy felsorolok pár dolgot, ami épp eszembe jut, amiért hálás vagyok. És láss csodát: beindultak a dolgok. :-D Most mutatok pár gondolatot:

Hálás vagyok, hogy megoszthatom Veletek a tapasztalataimat, és sokan elolvassátok ezeket.
Hálás vagyok, hogy rengeteg köszönő levelet kapok ezért.
Hálás vagyok, hogy az életemnek a gyógyítás és tanítás révén értelme van. Hasznos dolgokat végzek és élvezem is.
Hálás vagyok, hogy partnerekre leltem ez ügyben.
Hálás vagyok, hogy olyan emberrel, baráttal, társsal dolgozom együtt, aki igazán partner, és segítjük egymást, és a legjobbat hozzuk ki egymásból, és ezáltal csodákat teremtünk a látható világban.
Hálás vagyok, hogy vannak gyermekeim és unokáim, akiktől sokat tanulhatok és szerethetem őket.
Hálás vagyok, hogy meleg szobában írhatom ezeket a sorokat, és reggeliztem.
Hálás vagyok, hogy van szemem a látásra, fülem a hangokra.
Hálás vagyok, mert mindig azt tettem, amit élveztem is. Sosem bűntettem magam olyan tevékenységgel, ami terhemre lett volna.
Hálás vagyok, amiért nyitott tudok lenni a világra, és habzsolom az információkat, élményeket, tanulást és tapasztalást.
Hálás vagyok, mert olyan szüleim voltak, akik hihetetlen boldog gyermekkort biztosítottak számomra, és átadták a világra való rácsodálkozás örömét.
Hálás vagyok, mert egyre jobban tudok szeretni, kezdem érteni, mit is jelent a szeretet.
Hálás vagyok, mert feladatokat látok, nem gondokat.


Hálás vagyok, hogy megosztjátok velem a gondjaitokat és örömeiteket.
Hálás vagyok, hogy valakinek ma beavathatom a parányi gyermekét a reikibe.
Hálás vagyok, mert tegnap egy tanítványom megosztotta velem, hogy megszületett a kisfia.
Hálás vagyok, mert másvalaki hozzám fordult segítségért a távozni készülő édesanyja miatt.
Hálás vagyok, mert segíthetek ennek az édesanyának, hogy könnyebben indulhasson el.
Hálás vagyok, hogy a tudásom átadhatom sok embernek, illetve, hogy letörölhetem a régi tudásukról a port, és rájöjjenek, hogy ezt ők is tudják.
Hálás vagyok, hogy van valaki, aki akkor is felhív, ha nincs baja, csak a hangomat akarja hallani.
Hálás vagyok, hogy hamarosan mehetek Erdélybe ismét: az emberek és a táj lenyűgöző!
Hálás vagyok, hogy Tarot tanfolyamot tarthatok kint.
Hálás vagyok, hogy a hétvége most a cranio jegyében telik el, számtalan érdeklődővel.
Hálás vagyok, lehetőségem van a méregtelenítésre.
Hálás vagyok, hogy Kiskőrösön reiki beavatást tarthatok pár embernek.
.
Szóval, valahogy így... :-DDDDDDDDD Próbáljátok ki, érdemes. A problémák, nehézségek ismételgetése helyett ilyen mondatokra kellene fokuszálni. Várom a visszajelzéseket.

1 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni. Mi ezt esténként, a gyerekekkel közösen el szoktuk végezni.Utána jön a megerősítés: amit el akarunk érni, jelen időben. Tényleg működik.

    VálaszTörlés