2011-06-08

"Mit vinnél magaddal?" eredménye

könyveket
  55%

öröm, hogy még mindig sokan olvasnak J
kedvesed
  41%

ezek szerint a szavazók több, mint fele vagy magányos, vagy nem boldog a párjával
zenét
  36%

no comment J
gyertyákat
  32%

az élő fény igénye! Jóóó!
háziállatodat
  27%

hűséges gazdik
fényképezőgépedet
  26%

megértem
azt, aki önként Veled tartana
  24%

a szavazók csak negyede nyitott másokra?
csokit
  24%

mennyivel előbb áll a listán a rokonságnál!!!
sok élelmiszert
  23%

J
szellemi vezetődet
  21%

még ez is jóval a rokonság fölött van!
laptopodat
  17%

közéjük tartozom J
hangszert
  17%

ahogy elnézem,  a passzív zenehallgatás jobban tetszik a többségnek
barátod vagy barátnődet
  15%

többre számítottam
kedvenc kispárnád
  15%

ez tényleg ennyire fontos?
füstölőket
  15%

szertartási kellék, gyanakodtam, hogy kevesen élnek a napi gyakorlással
festéshez, rajzoláshoz valókat
  14%

hajrá
rokonodat
  13%

elgondolkodtató, ennyit a rokoni kötelékekről, beigazolja, amit erről vélek…
senkit
  13%

néha van az a pillanat, amikor ezt is megértem J
gyógyszereket
  13%

minek???????????
valami meglepetést, amiről nem tudod, mi az
  13%

fájdalmasan kevés! Hol a kalandszellem?
társasjátékot
  11%

pedig régen menyit játszottunk!
fürdőkádat
  8%

ez meglepett, magasabb helyezésre számítottam
imakönyvet
  8%

a meditációt többre tartom J
cigarettát
  7%

tudomásul vettem
kártyát
  6%

pedig milyen jó volt régen jó társasággal játszani és sokat nevetni!
meglepetésként valakit
  6%

vállalkozó- és kalandszellem döbbenetesen kevés!
olyan valakit, akivel sok éve nem találkoztál
  6%

pedig ez sokszor érdekes lehet
mobilodat
  5%

J
focilabdát
  5%

ok
elintézetlen dolgaidat
  5%

nekem nagy álmom. hogy egyszer utolérem magam J
masszőrödet
  4%

:-D
orvosodat
  4%

minek? jutalmazásul? J neki is kell a pihenés!
piperetáskát
  4%

ezek szerint a többség „természetes” állapotban szaladgálna a szigeten J J
munkádat
  4%

a kedves szavazók között kevés a munkamániás J
ismeretlen személyt
  3%

látom, nem szeretitek a meglepetéseket, nem kell mindig mindent kontrollálni,  
alkoholt
  3%

ennek örülök
tévét
  2%

a tévé és a drog azonos szavazatot kapott. Azért vannak nézhető műsorok is!!!
drogot
  2%

ha szükséges ….
tüskeágyat
  2%

pedig ez nagyon jó!!!
edződet
  1%

hihihi…
kondigépedet
  1%

hihihi…
munkatársadat
  1%

na, ez megdöbbentett!
Ezek szerint a nap nagy részét olyan emberekkel töltitek, akiket máshol már látni sem akartok?
Csak én válaszoltam igennel?! Sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése