2012-04-15

Különleges hét


Ez egy remek hét volt! Kedden Kristóffal találkoztam, és kaptam egy rendkívüli anyagot! Még nem publikus, de imádom a feladatot. :-) Alig várom, hogy lehessen róla többet is mondani. Nehéz megállni. Dolgozom vele / rajta, meg az anyag is rajtam.
Szerdán egy csodás hölgyet ismertem meg, nagyot beszélgettünk. Remélem, még sok hasonlóban lesz részünk! Aztán találkoztam a régi lányokkal. 20 éve tanultak nálam, azóta minden hónapban találkozunk. Ez már tradíció. Nagyon szeretjük egymást, tanúi vagyunk egymás életének.
Pénteken két úr jött el. Balázs régi ETI-s tanítvány volt. Jó volt látni, és beszélgetni vele ilyen összhangban. Nehezen hagytuk abban. Aztán Csaba követte, Őt is rég avattam be Reikibe. Nagyon drukkolok, hogy boldog élete legyen. Mindketten kihúzták, mi várható a következő egy évben.
Szombaton a filmes / tévés találkozás, erről írtam külön. :-) Sok - sok ilyent még!!!
Ma meg az első konzultáció volt az új csoporttal. Most úgy alakult, hogy csak nők vannak a csapatban, de remek az összhang! Egy kapura játszik mindenki. Nagyon hasonló a világlátásunk. Már látom, hogy szuper csapat lesz! Ráhúztunk a négy hivatalos órára még majdnem hármat. Nehezen lehetett lelőni engem is, de szerencsére ők is vevők voltak az információkra. Két doktornő is van köztük, de szárnyaló lélekkel hallgattam őket. Öröm, hogy egyre több orvos nyit a holisztika felé. Tudom, hogy élvezni fogjuk a közös munkát.
Pörgős, és nagyon magas rezgésű hét volt ez. Mindenkinek szívből kívánok hasonlókat! És hálásan köszönöm Mindegyiküknek,  hogy ilyen élményekhez juttattak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése