2012-04-01

Újra itthon


Mivel délelőtt még dolgoztam, csak délben tudtunk Lacival indulni. Legtöbb helyen szürke volt az ég, de aztán sok helyen épp előttünk nyílt meg a felhő, hogy láthassuk a kék eget.  :-) majd jönnek a képek...
Igen, a távolban még mindig HÓ látható.


Sajnos nem csak a tájról készített képeket, hanem rólam is. És "éneklés" közben. :-) Így jártam. Este megjegyezte, hogy örül, hogy már hallja a hangomat is, erre persze elnémultam. :-) Én itt és most szentté avatom, hogy bírja a rémes produkcióimat órákon át hallgatni, persze ő is dalol közben. Csodás, mesés tájak, fotózás, autóvezetés, éneklés, remek társaság! Kell ennél nagyobb élvezet?


Király - hágónál kávéztunk egyet. Fagyit tettem a kávémba, a maradékot Laci fogyasztotta el. Közben beszéltem Irmával: Csíkszentdomokoson esik a hó! Itt sem volt meleg.


Itt az előbb emlegetett látvány. Ebből sok készült, de nem teszem ki mindet.


A hangulat. Laci ugratott, hogy minek csinálok annyi képet útközben, aztán nem győzte fotózni a nap sugarait. :-) Hát, ezért!


Még a határ előtt megtankoltam. Újabb ritka pillanat. rólam is készül kép.


Hát nem káprázatos?


Ez már Magyarországon készült. Nem a szokásos úton jöttem, mert előbb Paksra vittem Lacit.


Az út minősége rémes, de a látvány kárpótol.


Át a hídon.


Másik híd.



Útitársam próbálkozása a sötétben.


Azt hiszem, sikerült megfertőznöm a fotózás szeretetével. :-) A több órányi zenét is átmásoltuk neki.
Kiszállt Pakson, és nekem még maradt 2 órányi vezetés az éjszakában.
Április 24-ig itthon állok rendelkezésre. Akkor megyek vissza Erdélybe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése