2013-06-30

9. nap a Varázsgyakorlatokban


Hálás vagyok, hogy tegnap remek anyagokat készítettem a tanításhoz. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Trixi kutyájának segíthettem. Jó volt látni is a családot. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy váratlan látogatóim érkeztek Erdélyből. Nagyon hiányoznak az ottaniak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma újra együtt tanulunk Tibivel és Gyurival. Remek nap lesz ez is. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a körülmények ellenére Viki is és én is csináljuk a gyakorlatot. Kitartás! Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy bár a létfenntartásomért küzdök, mégsem válok önzővé. Éshának köszönhetően nagy felismeréseim lettek bizonyos emberek viselkedésével kapcsolatban. Köszönöm neki. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok magamnak, hogy kiállom a legnehezebb próbákat is, és nem adom fel az önbecsülésem sem, a becsületemet sem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy reggelente küldök reikit mindenkinek és az egész Univerzumra kiterjed a figyelmem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, 23 éve végzem a reggeli szertartásaimat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Tibinek, hogy ki tudom mosni a ruháimat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Reggel, ahogy kell, megírtam a 10 hálát, hogy a rezgéseim magasabb szintre jussanak. Ezzel nem is volt gond.
 
Aztán elkezdtem készülni a mai tanításra. A porszívóm nem működik már régóta. Felseperni meg nem lehet mindent az apró, pici helyeken. Felmosás következett. Csepeg a fürdőszobában lent egy cső, egy kaspóba. Sajnos mellette is vizes a kő. Ehhez nem értek.
A konyhában a radiátor alatt kis pici tócsa, az is enged. Tömítések.
Szerte a lakásban zizegő dugaljzatok, temérdek kábel, és hamarosan jön Nimród, aki már önállóan mászkál, és minden ilyen tilos dolog érdekli. Farist szintén.
A székem kiesett görgőjét szigetelő szalaggal visszatettem. Mire a takarítás végére értem, a rezgések megint a padlón voltak.
Ezt csak azért írom le, mert nem könnyű megtartani senkinek. Többen jeleztek hasonló élményeket. Ez nem azt jelenti, hogy nem működik a Varázsgyakorlat, hanem azt, hogy meg kell tanulni megtartani a magas rezgést mindennek ellenére. És ez nem könnyű.
Nekem most az egyik megoldás az lenne, hogy keressek 10 új hálának valót, de erre már nem lesz időm. Viszont az urakkal a tanulás szintén felviszi majd a rezgésem szintjét.
Tehát kitartás, bármi is jön.
A RENSZER úgy működik, ha kijelentesz valamit, visszakérdez: tényleg? És ilyenkor kell erősnek maradni és igen mondani, nem feladni.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése