2013-06-02

Csodaszép "csak-úgy" virág


Bocsánat, hogy nem írtam, de tevékeny napok vannak mögöttem. :-)
Tegnap kaptam ezt a csodálatos orchideát. Kaptam már szülinapomra, nőnapra, de most nem volt semmi ürügy. Csak úgy. Nekem ezek mindig sokkal becsesebbek. :-)
 
Pénteken egy csodás teremtéssel dolgoztam. Sokat beszélgettünk, és minden erőmmel és tudásommal azon vagyok, hogy támasza legyek a gyógyulásában. 6 órát töltöttünk együtt, de mintha ezer éve ismernénk egymást. (Mert ismerjük is. :-) ) Ennyi is elég volt, hogy a szívembe zárjam újra.
 
Tegnap inkább én tanultam Gyuritól, fordult a kocka. Ma Tibivel töltöttem a napot. Vidám, megható, fontos és komoly órák váltották egymást. Amint elment, Bettivel beszélgettem másfél órát a Skypen. Csupa olyan lélek, akiktől szárnyal a lelkem.
 
Arra gondoltam, milyen szerencsés vagyok, és mennyire működnek az energiák:
 

"Június hónap a lélekben való egyesülés ideje.

Ez az időszak a lélekkapcsolatok rendeződése és kapcsolati szálaink megtisztításának hónapja. Lélekcsaládunk, akikkel fejlődési utunkat járjuk és segítjük egymást inkarnációkon át, most össze
kapcsolódnak velünk egy új minőségben, tudatosabban.
 
Ezt a kapcsolatot sokszor érezzük, mikor valakire azt mondjuk: „rokonlélek”. Tudjuk, hogy valahogy hasonlóan tapasztaljuk, látjuk a világot és érezzük egymás között a szeretetteljes megértést. Ezek a találkozások segítenek megértenünk, milyen fontos, hogy egymást segítve és elfogadva éljük meg az életünket. 
Ezek a találkozások nagyon fontos eseményeket indítanak el az életünkben. Látszólag talán meg sem értjük, fel sem fogjuk, de lelkünk emlékszik, és elindít egy megvalósulási folyamatot az energiarendszerben. Minden fizikai eseményt megelőz egy gondolati és érzelmi teremtés, mely annak folyamatát irányítja. Ez a folyamat nemcsak tőlünk függ, de minden velünk történő lelki kapcsolódástól is. Egy esemény megélését minden lélek a saját tanulnivalója és tudati fejlettsége szerint érti meg, miközben minden történéssel magunkat és másokat is segítünk a tudatosodásban.
 
Ha ezt megértve, „a minden mindennel összefügg” univerzális törvényét szem előtt tartva lépünk bele adott helyzetekbe, minden embert lelki lényként megértve, az átélések tudatos tanulássá válhatnak."

 


Élvezzük is egymás társaságát és ez nagyon jó. Segítünk egymásnak, ki miben tud. Ezeket a nehéz időket így sokkal könnyebb átvészelni, és látni az alagút végét, a FÉNYT.   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése