2013-06-22

Varázsgyakorlat első napja


Lassan elviselhetetlenné válik a panel negyedik emeletén ez a hőség. Nem győzöm a virágokat locsolni, permetezni. Reggel ideültem megírni az első 10 dolgot, amiért hálás vagyok. Aztán kértem egy kis esőt, és 20 múlva meg is érkezett. A lenti növényeknek már nagy szükségük volt rá.
 
Rékával mindig öröm találkozni, és az asztrozófiát is szeretem tanítani. Talán Ő is csatlakozik a Varázsgyakorlathoz. :-)
 
Sajnos Csaba kórházban van, és sokat dolgozom, hogy meggyógyuljon. Nem tudok kívülálló maradni ebben a helyzetben. Viszont lejárt a bérletem, és már nem jutok be a kórházba hozzá. Ezt nagyon sajnálom.
 
Most még megírom a zöld gyertyát. Holnap van telihold, ezért minden százszorosan hat!
 
Nekem remek napom lesz, mert egy nagyon kedves házaspár jön tanulni pár dolgot és gyakorolni fogjuk a cranio fogásokat is.
 
Mindenkinek hasonlóan remek napot kívánok holnapra (is).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése