2013-08-12

Szívből ajánlom mindenkinek


Úgy alakult, hogy megkeresett Zsuzsi, és kimentem Óbudára.
Szentendrei út 143.
Épp az Aquincum megállóval szemben van az Egészség sziget.
 
 
Belépve ez a látvány fogad.
A lelógó levelek: nem szokványos megoldás.
De ami a lényeg: ebben a hőségben kellemes hűvös vár.
Úgy éreztem, ki se megyek innen napokig. :-)
 
 
Jobbra Erna várja a vendégeket csodás italokkal.
 
 
Van itt minden:
egyedi ízvilágú teakeverékek,
házi készítésű szörpök,
friss limonádék,
jeges kávék...
 
 
Rózsaolajos limonádé, gyömbérsör,
pitypang - bojtorján sör,
almás lapacho tea jéghidegen vagy melegen,
ganodermás kávé...
 
 
Ideális találkozóhely ebben a hőségben.
De arra is kiváló,
holgy egyedül beüljön az ember dolgozni,
mert van szabad WIFI.
Leülhetünk a laptoppal kellemes hüvösben,
valami finomat iszogatva.
 

Erzsébet utalványt is elfogadnak!
 

Gyönyörű mandalák a falon,
amik persze megvásárolhatóak.
 

 
Minden nagyon rendezett és tiszta.
 

A mosdó is, bár ott nem készítettem fotót.
 

Zsuzsi gazdája a bioboltnak.
 

Igényesen válogatta össze a termékeket.
 
 
Hatalmas a választék a viszonylag kis helyen.
 


Nehéz eldönteni, mit is vegyen az ember.
 

Füstölők és tartók..
 
 
Sajnálattal tapasztaltam, hogy csekély a forgalom.
Szerintem a környékbeliek nem is tudnak erről a csodás helyről.
 
 


Kár, mert Zsuzsi
még a Bach virégterápia szakértőjeként is tud segíteni a betérőknek.
 
 
Az emeleten kezelőhelységekben is dolgoznak.
Arról nem tudok mit írni, nincs személyes ismeretem róluk,
de masszázs, kineziológia is folyik fent.
 
 Gondoltam, egy kis reklámmal segítem őket,
igazán megérdemlik.
Felmerült,
hogy talán én is kijárnék időnként valamit csinálni ott.
Zsuzsi és Erna személye, a környezet, a légkör megtetszett.
Örömmel tennék én is valamit hozzá ehhez a kis szigethez.
 
Nézzétek meg személyesen is!
Izgalommal várom a megjegyzéseiteket a helyről.

Elérhetőségeik:
06-1-240-2793   és    06-20-283-3642

www.nherbalmix.hu
1035.Bp. Szentendrei út 143.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése