2013-09-10

Meghívó Flavonmax ismertetőre


Május óta figyelemmel kísértem a Flavonmax Klub munkásságát. Több előadásra, nyílt napra is elvitt Gyuri. Eleinte hallani sem akartam róla, de aztán beleástam magam az ügybe.
Van bennem annyi bátorság, hogy bevalljam, tévedtem az elején. Ma már - a sok kutatás után - tiszta szívvel állok ki mellette és boldogan adom a nevem ehhez a magyar termékcsaládhoz és vállalkozáshoz. (Aki ismer, tudja, hogy csak alapos vizsgálódás után adom tovább az információkat.)
A Starlife után ez a második termékcsalád, amit felvállalok ajánlásra, és persze a Lavyl Auricum is.
 
 
Egyrészt olyan nemzetközi díjakat értek el, amik megleptek. Aztán saját praxisban is láttam a hatásfokot. Már 40 országban értékesítik ezt a hazai találmányt.
 

Azzal is tisztában vagyok, hogy ma már raklapnyi mennyiségű zöldséget és gyümölcsöt kéne enni naponta, hogy annyi vitamin és nyomelem bejusson a szervezetbe, amennyit a 60-as években megettünk. Ez persze lehetetlen fizikailag is, anyagilag is.
 
 
Már 21 éve azt is tudom, hogy főzéssel, hőkezeléssel a vitaminokat elveszítjük. A hasunk ugyan teltségérzetet érez, de a test nem kap üzemanyagokat a működéséhez.
 
 
És a legnagyobb sajnálatomra, a környezetemben élők sem figyelnek arra, hogy a nikotin, a koffein és az alkohol drasztikusan csökkenti a vitaminok felszívódását. Még annak a kevésnek sincs esélye, amit esetleg megeszünk.
 
 
Örülök, hogy ezekre megoldás a Flavonmax termékcsalád.
 
(Az sem mellékes, hogy a sok ingyenes munka miatt én magam is kemény anyagi helyzetbe kerültem. Nem várok csodára, hanem kézbe veszem az ügyet és dolgozom rajta. Erre is kiváló megoldást nyújt.)
 
Akit akár a termékcsalád, az egészsége, (akkor is, ha most még nincs tünete, akkor is, ha most komoly egészségügyi kihívásban van),  akár az üzleti lehetőség érdekel, jelentkezzen. Most csütörtökön 9-kor tartom az első prezentációt, de akár minden kedden 18:30-tól is van lehetőség belenézni a dologba. A helyszínek változnak, előzetesen beszéljünk. (+36-30-996-55-15)
 
Napok óta készítem a prezentációs anyagot. Nem fog senki csalódni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése