2013-11-11

Csodás hétvége Csongrádon


Köszönet mindenkinek, akivel találkoztam a hétvégén Csongrádon.
Jó érzés egy olyan családnál vendégeskedni, ahol ennyi szeretet van! Tündériek a gyerekek, kedvesek, figyelmesek a felnőttek... az egész légkör olyan, ami manapság már ritka. Nagyon szeretem őket, és nem érdekel a távolság. Olyan ez, mint 700 km-t is utaztam Irmáékig. Vannak különleges családok, ahol felüdülés tartózkodni.
A Csiga - bölcsi helységében tanultunk, ami különleges hangulatot adott.
Az érdeklődőkkel is jó volt dolgozni. Kicsi volt a létszám, de a minőség kiváló. :-)
 
 
A számmisztika tanulás végén még volt egy oldás is. Picike lány nem akar beszélni. Az édesanyja erős és kedves teremtés. Szüksége volt az erejére, mert ő még semmit sem tudott a meridiánokról, előző életekről, stb. Viszont rajta keresztül dolgoztam a kislányán, és remekül látta a pici korábbi életében történt eseményeket. Gondolom, sokkolta az élmény, de nagyon ügyesen csinálta. Gratulálok neki. Nekem már szokásos rutin az ilyen, de amikor ezt elsőre éli meg az ember!!! Mától távban is dolgozom a kislányon, remélem, két hét múlva már eredményekről számolnak be. Meglepő volt, hogy egy parányi emberke milyen tudatosan tud sebeket okozni a testén, hogy lekapcsolja a meridiánjait. Mindig mondom, hogy sokkal többet tudnak még parányi korukban, mint később, tudatosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése