2009-08-25

26-án Plútó - Mars szembenállás!!!!

Augusztus 26-án
a retrográd Plútó a Bak 0 fokán
szemben áll
a Rák 0 fokán álló Marssal.
Nagy feszültség várható. Bár a szembenállás este egzakt, de már napok óta érezhető, mert lassan haladó égitestekről van szó.
A Mars (akarat, vita, harc, tettek) a saját akaratunkat befolyásolja, a Plútó (elengedés, átalakulás, változás) az EGÉSZ akaratát közvetíti. Az egyéni érdekek most erősen ütköznek a többség akaratával, érdekeivel.
Ha jót akarsz magadnak, figyelsz a belső békédre, a belső csendre, és nem hagyod magad provokálni! Remek gyakorlási lehetőség az önfegyelemre, önfigyelemre, alázatra, a közösségi szellem megélésére. Ha sikerül jól válaszolnod ezekre a kihívásokra, büszke lehetsz magadra, és remekül fogod magad érezni a végén. Vedd észre benne a megmérettetést, és ne találtass könnyűnek!
Kis tűréshatárral van még egy másik szembenállás is: A Szaturnusz (megpróbáltatások, akadályok, fegyelem, türelem, kitartás) a Szűzben szemben áll a retrográd Uránusszal, (spirituális technikák, felismerések, megvilágosodás, formabontó változások, robbanás, gyors dolgok) aki a Halak végén halad.
.
Ne feledd: az, hogy mi van az égen, adott. Ezen nem tudsz változtatni. De hogy mit kezdesz a lehetőséggel, CSAK RAJTAD ÁLL!!!
Mindenkinek sok türelmet, békét, belső fényt, sikert kívánok nagy szeretettel ehhez a remek lehetőséghez!
Várom majd a beszámolókat.... :-D

2 megjegyzés:

  1. Nos tegnap éjjel úgy fél kilenctől éjfélig az hálószobám ablaka alatti utcán néhány megspécizett motoros bemutatót tartott hangerőből, fékcsikorgásból, kivilágítatlan quad túráztatásból. Csak egyszer ordítottam ki a teraszról, hogy mi ajó fenét csinálnak itt, mostmár aztán elég legyen. De nem lett. Még vagy fél óráig ment a gyorsulási körverseny. És mindez a rendőrségtől 300 méterre.
    Aztán úgy fél tizenegy körül egy legalább hat tagú csapat letelepedett a görögkeleti templom előtti füves parkba, és ott ordibáltak, visongtak, tapsoltak, és törvénytelenül röhögtek. Ez a műsor hajlani 2 óráig tartott.
    Nekik is csak egyszer szóltam ki, hogy legyen már végre csend.
    Még aztán érkezett hozzájuk egy öt tagú kézilabdákkal felszerelkezett fiú csapat, akik kidobósdit játszottak, falak, autók, virágok, fák és a környezíő lakások házak lakóinak nem kis bánatára.

    Én nagyon megtartóztattam magam, de hogy van az, hogy a csillagok csak engem ( és a csöndes többséget) teszi próbára. Óket miért nem? Az agresszívak miért tojnak a többségre, és miért kell ezt eltűrnünk? Megmondom őszintén nem éreztem magamban a belső békét, és az ilyenfajta alázat se esett jól. És ma egész nap szédelegtem a fáradtságtól mert csak fél három körül lett annyira csend, hogy el tudtam aludni, ma meg a fél országot a nyakamba kellett venni, és nem voltam kipihent a vezetéshez, meg a munkához.

    VálaszTörlés
  2. Írtam válasz, innen a második bejegyzés. :-DDD

    VálaszTörlés