2009-08-09

Egy csodás reggel

Épp a szokásos reggeli szertartásom végeztem, és a következő megerősítő mondatomnál tartottam: "A szívem tele van hálával és izgatottsággal, mert tudom, hogy csodálatos emberek és helyzetek vesznek körül. Minden nap csodás dolgok történnek velem." Ekkor megszólalt a telefon.
.
Egy drága barátom volt, aki tegnap este elhozta a lázas kisfiát. Dolgoztam rajta a Nelson géppel. A szülők aggódtak a lázas gyerekért, de az orvos csak hétfőn rendel. Én úgy döntöttem, hogy szombat este is "ügyelek".
A boldog apa beszámolt arról, hogy az ovis legényke a következőket mondta reggel, mikor felkelt: "Megváltozott a világ. Minden olyan könnyű!"
Ennél nagyobb öröm nem is érhetett volna.
Dolgoztunk a testi tüneteken is és a tudatalatti blokkon is. Talált a gép egy magzati állapot alatt történt konfliktust, amire még emlékszik a hormonális rendszere.
Köszönet a felemelő élményért minden résztvevőnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése